01 лютого 2018
року у приміщенні Миколаївського НВК відбулося планове засідання МО практичних
психологів та соціальних педагогів з проблеми організації та проведення
комплексу корекційно-розвивальних занять для формування психологічної
готовності дітей до навчання у школі.
У роботі методичного об’єднання взяли участь практичні психологи навчальних
закладів Миколаївського району та Розвадівської ОТГ.
Методист РМК Т.Лутчин наголосила у своєму виступі, що мета роботи п/п та с/п у даному
напрямку - сприяння в оволодінні дітьми
раннього дошкільного віку комунікативними засобами спілкування з однолітками та
дорослими, створення розвивального мовленнєвого середовища відповідно до віку
дитини та її індивідуальних особливостей, розвиток та корекція
психофізіологічної основи мовленнєвої діяльності – різних видів сприйняття,
дихання, артикуляційних навичок, дрібної моторики, формування
мотиваційно-спонукального рівня мовленнєвої діяльності, розвиток пізнавальної
активності, психолого-просвітницька робота з вихователями, учителями та батьками.
Голова методичного об’єднання
С.І.Артимко у своїй презентації розгорнуто прокоментувала апробовані та
адоптовані, рекомендовані Центром ППСР корекційні заняття для роботи з дітьми
щодо формування психологічної готовності дітей до навчання у школі.
Практичний психолог-методист Л.Г.Русиник з
досвіду роботи, та опираючись на досягнення психологічної та педагогічної наук,
звернула увагу на те, що корекційно-розвивальні заняття спрямовані на розвиток
та формування психологічної готовності до навчання дітей у школі, які включають
у себе як інтелектуальну готовність (достатній рівень уваги, пам’яті, мислення
, уяви, творчих здібностей) так і емоційно-вольову та мотиваційну готовність.
Розпочинаючи свою корекційну роботу у
лютому, практичні психологи та соціальні педагоги пам’ятають, що з вересня
місяця першокласники навчатимуться за новим державним стандартом початкової освіти та вчитимуться у новій
українській школі.
|