Шановні колеги!
Доводимо до Вашого відома, що з 05 березня 2015 р. щочетверга о 14-30 відбудуться вебінари вчителів-предметників, які викладають у 8-11 класах загальноосвітніх навчальних закладів за тематикою дистанційного курсу «Соціальні сервіси WEB 2.0 у профорієнтаційній діяльності педагогічних працівників».
На вебінарах передбачається розглянути: соціальні пошукові системи, соціальні закладки, спільне зберігання медіа-файлів (фото-, відео-,аудіо-сервіси), мережеві карти знань, мережеві документи, географічні сервіси, сервіси проведення опитувань, соціальні мережі, органайзери, он-лайн календарі, сервіси для проведення вебінарів, сервіси для збору та опрацювання статистичних даних. Також буде розглянуто приклади використання соціальних сервісів WEB 2.0 для організації колекцій електронних освітніх ресурсів з професійного орієнтування учнів старших класів ЗНЗ.
Учасникам буде видано сертифікат про успішне завершення
54-годинного дистанційного курсу «Соціальні сервіси WEB 2.0 у профорієнтаційній діяльності педагогічних працівників».
Для реєстрації на дистанційний курс потрібно заповнити реєстраційну форму http://opros.dist.org.ua/index.php/235614
Інтернет-посилання на віртуальну кімнату вебінару:
http://92.113.151.90/demo/create.jsp?action=invite&meetingID=WEB+2.0%27s+meeting
h
Графік проведення вебінарів
(початок вебінарів о 14-30)
Дата
|
Тематика
|
05.03
|
Загальний огляд соціальних сервісів WEB 2.0
|
Спілкування у мережі Інтернет
|
12.03
|
Соціальні пошукові системи та пошук профорієнтаційного контенту
|
Збереження та структурування інформації використовуючи сервіси соціальних закладок
|
19.03
|
Мережеві карти знань у профорієнтаційній діяльності
|
Колективна робота з мережевими документами у профорієнтаційній діяльності
|
26.03
|
Сервіси проведення опитувань
|
Он-лайн календарі
|
02.04
|
Застосування блогів для підтримки профорієнтаційного процесу
|
09.04
|
Соціальні мережі. Освітні спільноти
|
16.04
|
Географічні сервіси
|
23.04
|
Статистичні сервіси
|
14.05
|
Комплексне використання соціальних сервісів WEB 2.0 для забезпечення профорієнтаційного процесу
|
Інструкція
|