13 лютого учні 2 класу готувались до конкурсу "Природа і фантазія" за підтримки класовода, Ревер Л.В.. Учні радо відгукнулись на пропозицію вчителя і запропонували свої ідеї щодо майбутнього виробу. Мета нашої співпраці: розширення вже здобутих знань, удосконалення навичок роботи у техніці орігамі, знайомство з технікою квілінг, виховання естетичних почуттів та любові до природи, бажання її захищати. Спочатку учні поділились вже відомими їм фактами про історію та особливості техніки згинання паперу, розповіли які вироби вже виготовляли. Вчитель ознайомила учнів із послідовністю виконання роботи і нагадала про правила техніки безпеки під час виготовлення виробів з паперу із застосуванням ножиць та клею. Другокласники вже познайомились із технікою оргігамі на уроках трудового навчання, тож активно, акуратно та швидко складали папір, утворюючи вигадливі весняні квіти та яскравих метеликів. Другим етапом було створення тендітних стокроток із застосуванням елементів техніки квілінг. Хоч із методикою роботи із скручування тонких смужок паперу учні раніше не зустрічались, проте вони швидко зрозуміли поставлене перед ними завдання та старанно працювали. Останній етап роботи - композиційне розміщення виготовлених елементів на заздалегідь підготовленому фоні та допрацювання дрібних деталей (листки квітів, декорування метеликів). Учні працювали в атмосфері дружби, взаємоповаги та взаємодопомоги. Склалось враження, що результатом роботи був не тільки виріб, а й налагодження дружніх стосунків в учнівському колективі. На згадку про цю спільну творчу справу діти вирішили виготовити для себе метеликів та літачків у згаданій техніці. Мабуть, така робота необхідна чи не щодня, адже була досягнена не лише навчальна мета. На обличчях світяться усмішки. А що може бути краще!?
|