17 лютого 2015 року на базі Більченського навчально-виховного комплексу методистами РМК Н.Т.Воробець та С.Г.Пакіж проведений районний семінар - практикум для вихователів НВК та учителів початкових класів.
Згідно з планом роботи семінару учасники мали змогу побачити інтегроване заняття у старшій групі «Зернятко» на морально-патріотичну тематику «Хай в серці кожної дитини живе любов до України», яке підготували вихователі В.І.Рукавець та І.І.Прус. Вихованці декламували вірші про Україну , розповідали про символи нашої держави. Під музичний супровід О.В. Лапчук виконали народний таночок, заспівали пісню про Україну та державний гімн України. Наприкінці заняття із уст дошкільнят лунали найпалкіші побажання миру та спокою нашій неньці-Україні. Діти старшої групи «Зернятко» прикрасили карту України барвистим віночком із квітів.
Директор Більченського НВК М.І. Возняк запросила гостей семінару в дошкільну групу «Сонечко» , на них з нетерпінням чекали вихованці чотирирічного віку, які разом зі своїми наставниками Г.Т.Ляхів та І.В. Данилко показали короткий виступ «Ми- маленькі патріоти», а вихователь Г.Е.Ляхів ще й провела майстер –клас із витинанки «Голуб миру».
В актовій залі НВК методист РМК С.Г.Пакіж продемонструвала презентацію «Наступність у роботі дошкільного навчального закладу та початкової школи». Доповнили виступ Світлани Григорівни методисти ДНЗ «Журавлик» М.О.Стицишин та ДНЗ «Теремок» Г.В.Юрчишин, запропонувавши учасникам семінару презентацію «Планування навчально-виховної роботи для дітей старшого дошкільного віку».
У своєму виступі методист з початкової освіти Н.Т.Воробець закцентувала увагу присутніх на навчальних програмах для загальноосвітніх навчальних закладів із навчання українською мовою 1- 4 класи (К. : Видавничий дім «Освіта» , 2011р.). Ці програми розроблені таким чином , що на нульовому рівні освіти учні досягли певних результатів.
Числа першого десятка, арифметичні дії додавання і віднімання мають бути опановані дітьми на попередньому рівні освіти - дошкільному. Очевидно, що на наступному рівні («початкова освіта») має бути передбачений приріст компетентності. Тому вивчення чисел розширено до чисел у межах 100.
Процес навчання грамоти в 1 кл. поділяється на 3 періоди: добукварний , букварний , післябукварний.
Добукварний період скорочено до 14 год., оскільки діти на дошкільному рівні вже знайомляться зі сіткою зошита , умовним позначенням речення, отримують уявлення про голосні і приголосні звуки, роблять звуковий аналіз слова.
Упродовж букварного періоду першокласники оволодівають початковим умінням читати тексти букваря, писати в зошитах, продовжується робота з розвитку усного мовлення . Залежно від попередньої підготовки школярів учитель може самостійно визначити тривалість букварного періоду.
Своїм досвідом роботи з учнями першого класу поділилася з гостями семінару вчитель початкових класів Дроговизької ЗОШ І-ІІІ ст.. Т.О. Фіялкович.
|