Першорядним завданням школи є навчання і виховання творчої особистості. На уроках застосовуються різноманітні форми і методи, які сприяють розвитку здібностей учнів. А позаурочна робота дає широкі можливості для формування творчої активності інноваційної особистості, адже після уроків школярі займаються улюбленою справою, самореалізовуються, показують себе і отримують стимул до подальшої творчості. Задовольнити потреби обдарованих дітей покликані гуртки за інтересами. Саме для цього у Миколаївській ЗОШ І ст. (початковій) створені і працюють гуртки: "Драматичний" і «Юні поети». Емоційне самовираження, розвиток творчих здібностей, використання методів і прийомів, якими обдаровані діти не завжди можуть користуватися під час навчальної діяльності на уроках, – така мета творчої співпраці гуртківців із педагогами Стасів О. Ю. та Горак О. С. Результати роботи над розвитком літературно-творчих, акторських здібностей учнів були продемонстровані на святковому звіті гуртківців. Маленькі артисти перевтілилися в персонажів казки "Колобок на новий лад", а юні поети продемонстрували збірку творів "Подорож осіннього листочка". До краси художнього слова долучилися і образотворчо обдаровані діти. Думки, перелиті в слова, були ілюстровані. Гуртківці – неординарні особистості. Для цієї категорії дітей типовим зазвичай є висока потреба в нових враженнях, у них неабияке образне мислення, вони мрійливі фантазери, схильні керуватися і почуттями, і розумом. Робота в гуртках триває. Творчості учнів і педагогів Миколаївської початкової - бути!
|