21 лютого 2018 р. в ОНЗ
Більченського НВК відбулося засідання
школи педмайстерності вчителів природничого циклу на тему: «Сучасний
урок-основа ефективної та якісної освіти», яке проходило у формі «Інтелект –
кафе».
Вступним словом Кузів С.І.,
методист методичного кабінету ознайомила з програмою роботи і наголосила, що
тільки тоді, коли школа буде педагогічною лабораторією, вона не відстане від
загального прогресу.
Директор Возняк М.І. презентувала
ОНЗ Більченський НВК та звернула увагу гостей на тематичні експозиції у
редакціях школи. Учителі мали можливість захопливо мандрувати через
майстер-клас педагогів Роздільської ЗОШ у світ Південної Америки, який завдяки
сучасним інтерактивним технологіям продемонструвала Бурій Н.О.
Інтелектуальний марафон продовжила
Горчинська І.В. подорожжю у світ Хрящових риб, завдяки використанню QR кодів. Піца «Актуальна» у меню від Гірського НВК
подавалася Королік М.В., про уроки, які дають змогу дітям стати економними,
ближчими до природи і відкривають прості істини екологічної поведінки в побуті.
Це урок «Сталого розвитку».
Марків В.Ф. ввела усіх
присутніх у світ хмарних технологій, які
допомагають зберігати величезну кількість накопиченого матеріалу і розкривають
різні інтернет ресурси: хмарні платформи, блоги, скрайбінги, відеоуроки.
Наділилася досвідом створення лепбуків.
Відеоолів’є смакували всі присутні
у Швед Н.М. з Київецького НВК, у формі інтерактивних вправ з використанням
інтерактивної дошки. Різні форми завдань виконували усі присутні і збагачували
свій педагогічний арсенал новими практичними вміннями, а флешанімації стали
цікавим доповненням меню.
Тістечко з родзинками присутні
скуштували з господинею заходу Полюгою У.М., яка продемонструвала один із
прийомів мозкової атаки – метод синектики, що базується на розв’язку творчого
завдання завдяки поєднанню різнорідних елементів з використанням аналогій.
Також педагог показала практичні прийоми створення вправ на інтерактивній
дошці.
Педагогічна грамотність – це
здатність конструювати й організовувати педагогічну діяльність на різних рівнях
методично грамотного вчителя, що реалізовує методику навчання та виховання
дітей – підсумувала на етапі рефлексії Світлана Іванівна.
До нових творчих зустрічей –
побажали педагоги і подякували одні одним за отриманий досвід.
|