Перший урок на тему "Я пишаюся, що я українець" (урок з використанням інтерактивних методів) був проведений у 4 класі Горішненської ЗОШ І-ІІ ст. вчителем початкових класів Ратич Г. Д. Мета уроку: - створення святкового мікроклімату в класі; - розширення знань учнів про найпростіші права і обов’язки людини; - розширення знань учнів про значення знань, освіти в житті людини; - виховання у молодших підлітків почуття патріотизму, любові до своєї Батьківщини, вияву гордості за свою країну; - розвиток творчих здібностей учнів; - формування компетентностей навчальної, пізнавальної, інформаційної, комунікативної, полікультурної. Протягом уроку вчитель використала навчально-методичне забезпечення: карта України, її символи; Конституція України, репродукції краєвидів; стікери, маркери, ватман для виконання вправ; роздатковий матеріал для учнів (на кожну парту); виставка книжок українською мовою, рушники. Урок розпочався із привітання вчителя зі святом. Дівчинка і хлопчик в українських костюмах (в ролі козачат) розповіли хто вони є, як живуть і що люблять в нас на Україні. Хвилиною мовчання та молитвою "Отче наш" було вшановано пам’ять за тих, хто захищав нашу землю, за тих хто загинув у страшній братовбивчій війні. Учні читали вірші про Україну, її символи та обереги нашої держави. Була проведена практична робота з учнями, де було роздано "символічні колоски". На їх зернятках потрібно написати, що потрібно робити маленьким школярам, щоб наша країна ставала ще кращою, багатшою, сильнішою. Підсумком уроку було: розгадування загадок про хліб, працю, навчання, символи, обереги України.
|