Свято квітів - це завжди радість, море приємних емоцій та естетичної краси. За традицією, цього року на початку жовтня в Миколаївській ЗОШ №2 відбувся щорічний конкурс «Квітковий вернісаж», завдяки якому кожен учень зумів проявити свою творчість, неординарний підхід до композицій, шалену фантазію та вражаючу вмілість. Конкурсанти показали нам масу хороших робіт. Цікавими та оригінальними були не тільки самі квіткові композиції, а й поетичні та влучні назви робіт на кшталт: «Скринька Пандори» , «Барвисте осіннє диво», «Хто сказав, що краса відцвітає», «Краплина щастя», «Колючі клубочки залізли в садочок», «Гарбузова родина», «Осіння зустріч». Школярі, крім осінніх квітів, використовували різні природні матеріали, овочі, вміло вплітаючи їх у концепцію композицій. Приємно те, що була присутня й патріотична нотка, як в назвах, так і в самих роботах: композиція учнів 8-А класу «Євромайдан», композиція уч. 9-А класу «Українка». В конкурсі також прийняли участь учні 3-Б та 4-А класів. Дружно та з великим задоволенням діти готували різноманітні композиції та екібани. Фантазії учнів не підвели. Кожна композиція була по своєму оригінальна і неперевершена. Фаворитом цього конкурсу стала робота учня 3-Б кл. Савки Святослава під назвою «Лебединий рай». Незвичайною була композиція Крупача Назарія «У світі казки чарівної». Варто відзначити і окремі вироби таких учнів 3-Б класу як Федів Анастасії «Їжачок-хитрячок, має сто голочок», Лозінської Каріни «Черепаха аха-аха…», Заставської Дарини «Індик-шпіндик…», Якиміва Артема «Мишка-шкряботушка, посмикала за вушко», Стицишин Владислави «У пошуках лебідки». Зацікавили також роботи учнів 4-А класу: Надольського Іллі «Моя сім’я найкраща» та Мельника Теодора «До морозу ще не звик яблуневий сніговик». Журі визначила кращі роботи, за які учні отримали грамоти. Надіємось, що на наступний рік появиться ще більше прекрасних ідей. Адже такі творчі конкурси для дітей - хороша нагода проявити свої здібності, навчитися працювати в колективі, потішити своїх вчителів з відмінним результатом. Педагоги ж мають можливість «приміряти» роль друга, а не строгого наставника, спільно «чаклуючи» над квітковими композиціями, запалюючи вогонь прекрасного у дитячих серцях.
|