13 березня 2018 року на
базі Миколаївської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 відбулася нарада-семінар вчителів
математики закладів загальної середньої освіти району. Учасники наради разом з
методистом РМК відділу освіти Приндотою В.І. обговорили лист МОН України від
31.01.2018 р. №1/9-66 «Про організоване
завершення 2017-2018 н.р. та
особливості проведення ДПА у закладах загальної середньої освіти», завдання
Нової української школи – школи майбутнього ; характеристики сучасного вчителя відповідно до нового Закону України «Про
освіту».
Друга частина
наради-семінару була присвячена темі «Вплив інформаційних технологій на
результативність вивчення математики». Учасникам семінару було
представлено три майстер-класи:
-
«Використання
інтерактивної дошки» (Гарник Г.П. – учитель математики Київецького НВК)
Під час
проведення майстер-класу Галина Павлівна ознайомила присутніх із інструментами
дошки, інтернет- ресурсами, показала побудову дотичних до кіл та побудову
перерізів стереометричних фігур, а також запропонувала інтерактивні вправи
розроблені особисто.
-
«Використання
методу проектів на уроках математики» (Свідрик О.В. – учитель математики
Березинської ЗОШ )
Ольга
Володимирівна наголосила, що школа має дати державі випускника здатного швидко
адаптуватися до будь-яких змін в оточуючому середовищі, а метод проектів є
одним із провідних засобів перетворення школи навчання в школу життя, його
застосування в процесі викладання математики дає можливість забезпечити зв’язок
теоретичного матеріалу з його практичним застосуванням, значно підвищити результативність
вивчення окремої теми. Вчитель продемонструвала можливості інтерактивної дошки
при складанні проекту.
-
«Я
роблю це так!» (Чень М.Я. – учитель математики Миколаївської ЗОШ І-ІІІ ст. №1)
Викладання
– це мистецтво, а не ремесло; винаходити, удосконалюватися – це єдиний курс
сучасного вчителя. Марія Яківна в ігровій формі проводила навчання в групах
щодо формування компетентностей, учасники семінару за допомогою висловів
відтворювали якості креативного вчителя; склавши асоціативний кущ, створювали
модель креативного учня.
В
обговоренні доцільності використання інтерактивної дошки на уроках математики
ділилась досвідом вчитель Миколаївської
гімназії Фарат Л.М., яка підкреслила, що було б добре мати і програмне
забезпечення для вивчення математики, яке б полегшило підготовку вчителя.
|