Короткий опис заходу-олімпійський тиждень проводився у 5-9 класах. Мета цього заходу-активний відпочинок,сприяння всебічному фізичному і духовному розвитку,формування естетичних ідеалів підвищення самостійності і активності учнів.
Зміст-урок 45 хв.Шикування, рапорт,ознайомлення учнів з завданнями уроку вимірювання ЧСС.Клас ділиться на дві команди Весь урок проводиться в ігровому порядку.
1.Учні діляться на команди й шикуються в колони перед стартовою лінією.Ті що стоять першими затискають між ногами м’яч- вище колін.За сигналом учителя учні повинні оббігти стійку що стоїть на відстані 10 м і повернутися назад передавши м’яч руками наступному учневі.Перемагає та команда яка швидше впоралась із завданням
2.Перші два учасники стають перед стартовою лінією, у руки їм учитель дає кульки і за сигналом учні однією рукою штовхають кульку вперед,так щоб вона не торкнулась землі.Біжать до зазначеної лінії і повертаються назад.Перемагає та команда яка швидше пробігла дистанцію
3.Учні стають на старт.Залазять ногами у мішок і за сигналом учителя стрибають до зазначеної лінії і повертаються назад.Переможці ті які швидше впорались із завданням.
4.Команди стають у колону по одному на лінію старту.Перший гравець стоїть на руках,за ноги його тримає гравець,що ззаду.За сигналом обидва гравці рухаються до поворотного прапорця ,що стоїть на фінішній лінії.За прапорцем перший гравець залишається,а другий біжить назад до своєї команди і сам стаєнастарт.Виграє команда,яка першою вишикувалася на лінії фінішу.
5. Гравці команд по черзі стрибають через скакалку,затиснувши м’яч колінами до зазначеної лінії і назад. Виграє команда ,яка першою і без помилок виконала завдання.
Кожна гра оцінюється у 5 балів.Перемагають ті хто набере найбільшу кількість балів.
N
п\п
|
Місце проведення
|
Кількість учасників
|
Організаціїякі взяли участь
|
Гості статус
|
Висвітленняв ЗМІ
|
Короткий опис заходу
|
1.
2.
|
Малогоро-
Жанківська
ЗОШ І-ІІ ст.
Школа-спортивний майданчик
|
5-9
класах
|
немає
|
Директор-Ходзінський Я.М
Заступник директора-Паук Н.І
|
немає
|
|
|