Психологічне забезпечення навчально-виховного процесу
У п’ятницю, 13 листопада 2015 року у приміщенні актової зали відділу освіти відбулося чергове, планове засідання районного методичного об’єднання практичних психологів та соціальних педагогів «Пріоритетні напрямки роботи психологічної служби закладу освіти».
На засідання методист РМК Т.Лутчин проаналізувала роботу МО за 3 місяці поточного навчального року. Зокрема, торкнулася питання адаптаційного періоду першокласників та п’ятикласників, моніторингового дослідження функціональної готовності дітей 5-6 річного віку до навчання у школі, роботи з дітьми із сімей, що переселилися з зони АТО. Консультант РПМПК Я.Коваль висвітлила питання роботи п/п та с/п з дітьми з особливими освітніми потребами та алгоритм взаємодії всіх структур освітнього простору в інтересах дитини. П\П ДНЗ району обговорили проблеми наступності навчання. Зокрема наголосили на проблемі психологічної готовності дітей п'яти-шестирічного віку до шкільного життя.
Голова МО С.Артимко прокоментувала свою корекційну роботу з дитиною, що прибула з зони АТО і надала методичні рекомендації щодо цієї ланки роботи своїм молодим колегам.
Методичне об’єднання проаналізувало свою роботу і визнало її належною Хоча є і недопрацювання, особливо у напрямку корекції поведінкових девіацій, профілактики суспільно-небезпечних узалежнень, корекційної роботи з дітьми з особливими освітніми проблемами та у роботі з асоціальними сім’ями.
Методист РМК наголосила, що левова частка роботи припадає на листопад-грудень поточного року. Оскільки готуємося до організації та проведення «Тижнів правових знань, одноденних акцій «Ні-СНІДу», та «Дня захисту прав людини». А протягом листопада необхідно провести та опрацювати моніторингове дослідження «Молодь та протиправна поведінка».
І підсумовуючи роботу засідання, враховуючи пропозиції своїх колег, секретар О.Заболотна записала у протоколі: «Психологічна служба покликана стояти на засадах толерантності, гуманності, професіоналізму та на належному рівні забезпечувати, підвищувати ефективність педагогічного процесу, стояти на захисті психічного здоров’я і соціального благополуччя всіх його учасників».
|