Я вірю в силу доброти, Що має долю роботящу. Що хоче, щоб і я, і ти, І все було у світі кращим. Відвідування уроків батьками чи гостями стало справою звичайною у вихованців вчителя – методиста Щепаняк О.П. Останній тиждень перед канікулами відзначився особливою активністю. Тут тобі і всі батьки (навіть з маленькими слухняними братиками) на уроці математики, і гості зі сходу України на Ранковій зустрічі, і заступник директора з критичним поглядом…Та другокласники, як завжди були на висоті! Урок математики побудований динамічно, вчитель показала різні види роботи. Складання схем до задач, складання задач за запропонованими схемами, розклад складеної задачі на прості, пізнавальні задачі, якіучні розв’язують кількома способами, практичне розв’язання задачі групами учнів плюс висока активність дітей забезпечили максимальну щільність, насиченість та результативність уроку. На виховання активності Олександра Павлівна(як показує практика) не шкодує ні часу, ні зусиль, бо сьогоднішній активний учень — завтрашній активний член суспільства. Ранкова зустріч теж пройшла на ура. Вчителька навчає своїх вихованців вмінню уважно слухати один одного, тому що вміння слухати- це не лише прийом спілкування, а й вияв любові. Усі її учасники (від учнів до гостей)слухали уважно, мислили креативно, діяли оперативно. Наступний день у другокласників був Днем гарного настрою, гаслом якого був вислів філософа «Якщо ти сьогодні зустрінеш людину без посмішки,- подаруй їй одну із своїх!». В цей день всі члени шкільної родини були змушені одягнути посмішки, їх до цього зобов’язав барвистий одяг, різноманітні вушка, банти, креативні зачіски другокласників. Створити позитивно-емоційний настрій і психологічно комфортні умови – це обов’язкова умова психічного здоров’я вихованців, це бажання йти до школи, бажання досягати успіху, бажання вчитись, бажання дружити, бажання любити…
|