14.03.2017р. на базі Гірського НВК відбувся семінар-практикум заступників
директорів шкіл І-ІІІст. «Реформи в освітній школі». Другою частиною семінару
була панорама відкритих уроків, які підготували вчителі НВК.
Один із уроків був підготовлений учителем англійської мови
Харко Н.В. Урок проводився у 3-А класі на тему «Мій гарненький клоун».
Ефективність уроку визначається ступенем розумово-мовленнєвої активності учнів,
і вчитель справилась із цим завданням, адже всі учні були залученні до активної
внутрішньої розумової та зовнішньої мовленнєвої діяльності і підтримували її
протягом уроку. Упродовж уроку була підтримана вимога різноманітності форм
роботи, яка є особливо важливою для навчання усного мовлення, адже на відміну
від аудіювання і читання, які легко організувати як синхронну діяльність, усне
мовлення потребує взаємних контактів, які вчитель і забезпечила на уроці.
Спершу учні стали учасниками гри "Hot potato”, яка допомогла їм весело та невимушено
пригадати лексику з попередніх уроків. На наступному етапі уроку вчитель
повідомила учням тему та мету уроку. Пісня "Head and Shoulders”, яка була у наступному етапі уроку, стала "веселою частиною” повторення лексичного матеріалу. На наступній сходинці уроку учні були
розділені на дві команди і отримали завдання з’єднати картинки зі словами після
чого їм запропонували оцінити результати роботи іншої команди та висловити свою
думку. Згодом учні були поділені, щоб працювати в парах. На Smart дошці
вони побачили слова і отримали завдання використати їх для підписання
малюнків. Наступний етап - представлення нового
матеріалу - включав наступне: учням запропонували картинки з різноманітними
цирковими професіями; розділитись на групи, розфарбувати клоуна за вказівками
вчителя, намалювати у групі свого власного клоуна та описати його. На останьому
етапі роботи учням було задано домашнє завдання та підведено підсумки
уроку.
|