«Будьте самі шукачами і дослідниками . Якщо не буде вогника у вас, вам ніколи не запалити його в інших», - виголошував В.Сухомлинський.
Саме під таким гаслом у Липівській школі пройшов творчий звіт вчителів, що атестуються у цьому навчальному році. Учителі Кривецька О.М., Марчишин С.В., Мацола Д.І., Свідрик В.Є., Годлєвська Р.П., Масна О.Р., Цимбала Н.А. ділилися з колегами досвідом роботи в організації та проведення уроків з використанням інтерактивних форм та методів роботи, позаяк саме нестандартні форми роботи спонукають до творчості як учителя, так і учнів.
Найбільшою мотиваційною силою відзначаються ті форми навчання, які органічно відповідають віковим особливостям учнів. До них належить, зокрема в початкових класах, гра. Про використання ігрових моментів на уроках розповіла вчитель початкових класів Цимбала Н.А.
Масна О.Р. впевнена, що одним з найголовніших напрямів роботи в початковій школі є розвиток зв’язного мовлення учнів, тому, вирішуючи цю проблему, вона активно використовує лінгвістичні ігри, роботу над прислів’ями та приказками, хвилинки - цікавинки тощо.
Враженнями про мандри за мотивами казок «Дюймовочка» та «Попелюшка» на уроках математики та результативністю такого виду роботи ділилась учитель математики Кривецька О.М. Досвіду партнерської взаємодії, роботи в команді, генерування нових ідей, бачення проблеми та шляхів її вирішення – ті якості, яких набували учні на уроках математики в процесі групової роботи.
Працюючи над активізацією пізнавальної діяльності учнів на уроках фізики, Марчишин С.В. застосовує в роботі уроки – семінари, уроки – проекти, уроки – змагання, методи творчого конструювання, дослідницьку роботу в парах ( групах).
Формування вмінь збереження власного здоров’я як важливого компонента загальнолюдської культури, зміцнення навичок здорового способу життя, вдосконалення функціональних можливостей – напрямки фахової діяльності вчителя фізичного виховання Мацоли Д.І. Окрім цього, Мацола Д.І. приділяє достатню увагу теоретичній підготовці учнів, розробивши з цією метою презентації з історії розвитку, загальної характеристики, правил гри та суддівства з модулів « Футбол», « Баскетбол», « Гімнастика» тощо.
Мета учителя інформатики Свідрика В.Є. полягає в тому, щоб забезпечити систематизоване оволодіння учнями азами ІКТ, ефективно використовуючи інформаційні технічні засоби – персональний комп’ютер, прикладні програми та мережу Інтернет для навчання.
Учитель української мови та літератури Годлєвська Р.П. презентувала вчителям методичний посібник з практичного використання інтерактивних методів навчання на прикладах вивчених творів у курсі української літератури 5-10 класів.
Слід відзначити, що вчителі активно діляться досвідом роботи, зокрема Кривецька О.М., Годлєвська Р.П., Цимбала Н.А. опублікували свої розробки уроків на сторінках журналу «Відкритий урок: розробки, технології, досвід», Годлєвська Р.П. – в ж. «Шкільний світ», Цимбала Н.А. створила власний сайт, Свідрик В.Є. - блог про інформаційно-комунікаційні технології.
Професійність учителів помітно зросла за міжатестаційний період, усі активно використовують ІКТ, створюючи власні презентації, відеоролики, навчаючи учнів працювати в мультимедійному просторі.
|