У Гірському НВК у рамках семінару-практикуму заступників директорів із
навчально-виховної роботи вчитель
початкових класів Дудич Т.П. провела відкритий урок у 4-А класі «Водойми
України».
Метою уроку було сформувати поняття про водойми України, їх
різноманітність, значення та охорону; вдосконалювати творчі вміння, аналізувати
тексти-описи наукового стилю. Виховувати бережливе ставлення до природи,
бажання охороняти водойми рідного краю, формувати інформаційну, комунікативну і
соціальну компетентність.
Для досягнення мети уроку учитель використала фізичну карту України,
презентацію «Водойми України». На уроці мала місце така форма роботи, як гра:
«Дешифрувальник», «Рекорди України у Дніпра», «Так або ні» та вправи «Мозковий
штурм», «Знаю сам – поділюся з вами». Використала і метод проекту. Учні
працювали в ролі дослідників: три групи «Озеро», «Річка» і «Море», презентували
власні роботи.
Урок був надзвичайно насичений цікавою інформацією про річку Дніпро та її
притоки. Також учні обговорювали його «професії» - Дніпро – транспортник,
Дніпро – хлібороб, Дніпро – енергетик. Ознайомились із електростанціями на
річці.
Вчилися порівнювати тексти художнього і наукового стилю мовлення.
Дізнавалися багато про інші водойми України. Складали усно текст-опис у
науковому стилі «Річка Дністер» за поданим планом та пам’ятку охорони водойм.
Використання цієї системи вправ дало змогу вчителеві успішно здійснити
інтеграцію предметів на уроці, що і є основною вимогою сучасного уроку.
|