Багатство нашої планети – це
повітря, грунт, тваринний та
рослинний світ.
Доля природи – наша доля.
Щоб зберегти природу, її потрібно
знати.
Але природу не можна пізнати
споглядально – її потрібно вивчати.
У
рамках атестації у Роздільській ЗОШ I-IIIст.
17 березня учитель біології Оприск Т.М. у 6-Б класі провела відкритий урок
«Рослина – цілісний організм». Мета уроку: узагальнити і поглибити знання учнів
з біології, розвивати пізнавальний інтерес школярів до біології як науки, виховувати
почуття відповідальності за довкілля. Учитель провела урок у формі КВК. Учні
поділились на дві команди. Розпочався урок із традиційного конкурсу «Розминка».
Опісля шестикласники писали «Біологічний диктант», «Експрес-тест», а також
погоджувались чи не погоджувались із твердженням у конкурсі «Світлофор». Під
час конкурсу «Тема – термін» школярі групували біологічні терміни до
відповідних розділів, а у конкурсі «Доміно», маючи назву рослини, визначали,
яке суцвіття вона утворює. Пізнавальними та захоплюючими конкурсами були «Чарівна
скринька», під час якого шестикласники називали плоди рослин, слухаючи історію їх
походження та опис, а також «Заморочки з бочки», метою якого була швидка
відповідь на цікаві запитання «з бочки». Для капітанів команд учитель
підготувала конкурс «Чудо-квітка». Як підсумок, Оприск Т.М. запропонувала учням
помандрувати лісами Амазонки, знайти невідомий світу екземпляр рослини,
намалювати та описати його. На завершення учитель оцінила найактивніших учнів.
|