06 лютого 2018 року відбулося
чергове засідання
творчої
групи учителів
суспільно-гуманітарного циклу. До інноваційної роботи своїх колег приєднався
і начальник відділу освіти Лехович Олег Іванович, який з цікавістю вислухав
наукову доповідь кандидата історичних наук Папуги Я.Б. та презентацію досвіду
роботи учителя історії ОНЗ Більченського НВК Сенишина П.П. та зауважив, що головним
у методичної роботі відділу освіти є надання реальної, дієвої допомоги вчителям
у процесі розвитку їхньої майстерності як сплаву професійних знань, умінь і
навичок. А також наголосив, що для кожного ЗЗСО І-ІІІ ступенів відділ освіти
придбав посібник з історії України –настільну гру «Українська революція 1917-1921
років.», який допоможе більш глибше розкрити цей історичний період.
Методист РМК Т.Лутчин у своєму
інформаційному вступі наголосила, що методична система сьогодні вимагає не лише
формування педагогічної майстерності але і спрямована на вдосконалення знань, умінь і
навичок педагога, на створення умов для реалізації особистих функцій педагога,
для підвищення рівня його професійно-особистісного саморозвитку, готовності до
інновацій, створення індивідуально-авторської педагогічної або методичної
систем. Сучасний учитель – це носій освітніх суспільних змін. Основне завдання
освітян – виховати особистість
компетентну, творчу, здатну до життя й діяльності в ХХІ столітті. Але
для цього потрібен педагог з високою
компетентністю, розвиненими творчими, дослідницькими здібностями, високим
рівнем інтелігентності, духовно-морального потенціалу, конкурентоспроможності,
ерудованості, здатний до безперервної освіти.
Ярослав Богданович Папуга
поділився з істориками інформацією із своєї наукової роботи про реакцію країн
Європи на Голодомор в Україні. Розповів про архівні документи, з якими
попрацював у архівах Польщі, виокреслив основні тенденції в історичній науці
сьогодення. Також продемонстрував світлини та вирізки з газет 30-х років, які
свідчать про злочини проти українського народу.
Сенишин Петро Петрович
поділився досвідом роботи з використання ІКТ на уроках історії. Продемонстрував
багатий історико-краєзнавчий матеріал, який він
зібрав і структурував та показав презентації з курсу «Історія рідного
краю», прокоментував конспекти уроків з історії України для 11 класу.
Учасники творчої групи високо
оцінили творчу роботу своїх колег та побажали Папузі Я.Б. творчого натхнення
завершити роботу над історичною монографією та видати її. А також запропонували
поширити досвід істотко-краєзнавчої роботи Сенишина П.П. серед колег
–істориків.
|