Сучасне
суспільство вимагає виховання самостійних, ініціативних, відповідальних
громадян, здатних ефективно взаємодіяти у виконанні соціальних, виробничих і
економічних завдань,виконання яких потребує розвитку особистісних якостей і
творчих здібностей людини, умінь самостійно здобувати нові знання та
розв'язувати проблеми, орієнтуватися в житті суспільства. Саме ці пріоритети
лежать в основі реформування сучасної загальноосвітньої школи, головне завдання
якої — підготувати компетентну особистість, здатну знаходити правильні рішення
у конкретних навчальних, життєвих, а в майбутньому й професійних ситуаціях.
19 жовтня 2017
р. учителі
початкових класів у рамках навчально-методичного семінару
«Реформування початкової освіти: ми творимо НУШ» відвідали НВК садок-школа «
Малюк». Директор навчального закладу п. Христина Мацьків розповіла про те, що
учителі школи приділяють
увагу груповій ігровоій, проектній і дослідницькій діяльності, мають урізноманітнені варіанти упорядкування
освітнього середовища. Крім класичних варіантів класних
кімнат використовують
мобільні робочі місця, які можна легко трансформувати для групової роботи. У
плануванні і дизайні освітнього середовища першорядним є
спрямування на розвиток дитини і мотивацію її до навчання, мають певний досвід з впровадження
ранкових зустріче як
особливої форми роботи, що визначає тематику дня, мотивує до
діяльності, забезпечує позитивну атмосферу в
учнівському колективі.
Оскільки ранкові зустрічі входять у
часові межі уроку інтегрованого курсу «Я досліджую світ», учителі району із задоволенням навчилися
їх проведенню та оглянули освітнє середовище класів.
Учителька першого класу п. Ольга Розпутня поділилася досвідом роботи з апробації програм
НУШ.
Педагоги обмінялися думками щодо баченнями ними Нової
української школи, обговорили реалії та перспективи, основні постулати знаннєвого та
компетентісного підходів..
Усі погодилися. що сучасне
інформаційне суспільство формує нову систему цінностей, у якій володіння
знаннями, вміннями і навичками є необхідним, але недостатнім результатом
освіти. Сучасна людина має вміти орієнтуватися в інформаційних потоках,
освоювати нові технології, самонавчатися, шукати і використовувати нові знання,
володіти такими якостями, як універсальність мислення, динамізм, мобільність.
|