Меню сайту |
|
|
Категорії розділу |
|
|
Форма входу |
|
|
Останні фото |
|
|
Наше опитування |
|
|
Статистика |
Онлайн всього: 2 Гостей: 2 Користувачів: 0
|
|
|
У категорії матеріалів: 144 Показано матеріалів: 21-40 |
Сторінки: « 1 2 3 4 ... 7 8 » |
Сортувати по:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
Засідання
секції учителів інформатики району , яке відбулося на базі Миколаївського НВК,
було присвячене в основному обговоренню методичних рекомендацій Міністерства освіти і науки України щодо
викладання предмета у 2017-2018 н.р. і ,зокрема, особливостей оновленої навчальної програми
для 5-9 класів для учнів, що вивчали інформатику в 2-4 класах.
Завідувач районного методичного кабінету Є.І.Кушнір
наголосила, що головною метою оновлення навчальної програми з інформатики
було розкриття компетентнісного потенціалу предмета, а також приведення
програми у відповідність до концепції нової української школи, акцентувала
увагу на основні нововведення у програмі та наскрізні змістові лінії, через які
розкривається соціальна та практична значущість курсу інформатики.
Керівник
районного методичного об’єднання ознайомила учителів із перенесенням тем між
класами, етапами розвязування компетентнісних задач.
Розглядалося також питання роботи з обдарованою
учнівською молодю. |
На базі Миколаївської ЗОШ №1 відбулося засідання секції заступників директорів шкіл з начально-виховної роботи, на якому розглядалося питання організації навчально-виховного процесу у 2017-2018 н.р.. Завідувач методичного кабінету Кушнір Є.І. ознайомила присутніх із структурою нового навчального року та рекомендаціями щодо розроблення робочих навчальних планів, зосередила увагу на ключових змінах в оновлених навчальних програмах для 509 класів. Методист районного методичного кабінету Воробець Н.Т. розповіла про старт Нової української школи та зосередила увагу на підготовці навчальних закладів району до навчання учнів І класів у 2018 році за новим Державним стандартом початкової школи. Особливу увагу привернуто на питання підвищення професійної майстерності педагогічних працівників, зокрема і тих, які в 2018 році навчатимуть учнів І класу. Про організацію учнів з особливими освітніми потребами та запровадження інклюзивної освіти у навчальних закладах району у 2017-2018 н.р. розповіла завідувач районною ПМПК Лущ О.А. |
На базі Миколаївського районного БДЮТ відбулося засідання секції педагогів-організаторів та заступників директорів з виховної роботи району. Методист РМК Козак О.Ю. проаналізувала роботу виховників щодо організаціївиховного процесу за 2016/2017 н.р., озгайомила із заходами щодо організації виховання у навчальних закладах району, наголосила на особливостях організації виховної роботи у 2017-2018 н.р., зосередила увагу на питанні духовного, національно-патріотичного, родинного виховання. Виховники обговорили форми та методи виховання, які слід обирати враховуючи вікові особливості учнів. |
Саме у такому контексті на порозі нового навчального року розпочало свою роботу методоб’єднання учителів суспільно-гуманітарного циклу. Секційне засідання відбулося у Миколаївській гімназії, яка гостинно відчинила двері гостям. Ключовим питанням засідання було впровадження у 2017/2018 навчальному році оновлених програм для учнів 5 – 9 класів: «Історія України. Всесвітня історія. 5–9 класи», затверджених Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 р. № 804. З коментарем виступили методист РМК Т.Лутчин та голова методоб’єднання Свистун В.А. Доповідачі наголосили, що програми для 5–9 класів були оновлені з урахуванням положень Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» (2016 р.) і результатів громадського обговорення на сайті EdEra. Метою оновлення було запропонувати стратегію прогресу в навчанні через формування предметних умінь і визначених Концепцією ключових компетентностей. Для цього програми перебудовано на основі результатів навчально-пізнавальної діяльності учнів як сукупності знаннєвого, смислового і діяльнісного компонентів. Зміст історичної освіти в оновлених програмах виступає не як самоціль, а як інструмент для досягнення результатів, що забезпечують формування життєвоважливих навичок. Директор гімназії Ониськів І.Т. проаналізував зміни до програми для 9-го класу «Навчальна програма з основ правознавства» та виокремив, що програма курсу з правознавства спрямована на отримання знань, навичок, ставлень і ціннісних орієнтацій, необхідних людині для ефективного соціального функціонування, реалізації її життєвих цілей і завдань, забезпечення умов для формування елементів правової культури, правових орієнтирів та правомірної поведінки учнів. У процесі вивчення курсу важливим є оволодіння учнями практично значущими для них знаннями та розуміннями, застосування найважливіших понять і термінів, розвиток у школярів/школярок навичок діяти у різноманітних життєвих ситуаціях, уміння аналізувати з правової точки зору явища та ситуації суспільного і повсякденного життя, використовувати правові знання та навички для реалізації та захисту своїх прав та формування активної громадянської позиції. Вже традиційно у засідання секції взяв участь доктор історичних наук Леонтій Войтович. Він виступив із доповіддю «Виклики ХХІ століття і сучасна українська історіографія: аналіз методологічного спрямування сучасних історичних досліджень в Україні у контексті зближення зі світовою історіографією.
|
На базі Миколаївської ЗОШ №1 відбулося засідання секції практичних психологів та соціальних педагогів. З аналізом роботи МО за попередній навчальний рік виступила методист РМК Т.Лутчин. У своїй доповіді Тетяна Ярославівна торкнулася аналізу статистичних звітів своїх колег, моніторингових досліджень та проаналізувала проблематику звернень учнів, батьків та учителів у попередньому навчальному році. Методист наголосила, що психологічна служба системи освіти України – важлива частина цілісної системи освіти, яка поєднує в собі науковий, прикладний, практичний та організаційний аспекти. Відповідно до Концепції "Нова українська школа”, де значну роль відведено висококваліфікованим психологам та соціальним педагогам у формуванні та вихованні кожної дитини, гідного громадянина – патріота України, недостатньо лише отримати знання – необхідно навчитися ефективно користуватися ними впродовж життя. Отже, метою діяльності психологічної служби системи освіти є збереження і зміцнення психічного, фізичного здоров’я та соціального благополуччя всіх учасників навчально-виховного процесу: вихованців, учнів, студентів, батьків (законних представників), педагогічних і науково-педагогічних працівників. Голова методоб’єднання Артимко С.І. проаналізувала пріоритетні напрями діяльності у 2017-2018 навчальному році. Зокрема зупинилася на змісті та основному завданні - участь психологічної служби системи освіти з питань впровадження інклюзивного навчання. Світлана Іванівна перелічила низку нормативно-правових документів, зокрема, Постанову КМУ від 15. 10. 2011 № 872 "Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах”, Постанову КМУ від 14. 02. 2017 № 88 "Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджетну місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами». Артимко С.І. наголосила, що у загальноосвітніх навчальних закладах здійснюється психолого-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами у класах з інклюзивним навчанням працівниками психологічної служби (практичними психологами, соціальними педагогами) цих закладів та відповідними педагогічними працівниками. І приємним заключним акордом роботи МО було нагородження практичного психолога Миколаївської ЗОШ №1 Русиник Любові Григорівни Почесною грамотою Центру практичної психології та соціальної роботи за впровадження на високому методичному та науковому рівні освітньо-просвітницької програми «Сімейна розмова». Гордимося такими колегами-психологами! І нових звершень у цьому навчальному році! |
Семінар
заступників директорів шкіл з навчально-виховної роботи з теми «Гармонійне
поєднання змісту, форм та засобів організації краєзнавчо-дослідницької та
музейної роботи в навчальних закладах району» відбувся в актовій залі
Миколаївського відділу освіти.
Під час роботи керівник гуртка Миколаївського районного
БДЮТ Микола Гнатів ознайомив присутніх з туристичними маршрутами Миколаївщини. Подорожі та
екскурсії, наголосив п. Микола, допомагають розвитку в дітей зацікавленості та
спостережливості до самостійних досліджень, виховують у них прагнення до
постійного і безпосереднього вдосконалення знань, застосування їх на практиці.
Учитель географії Іваницька Г.С. поділилася досвідом щодо краєзнавчої та
еколого-дослідницької роботи у Веринській ЗОШ.
Педагоги
зазначили, що дослідницько-краєзнавча робота сприяє виробленню системи наукових
поглядів на навколишній світ.
У рамках
семінару заступники відвідали музей Михайла Грушевського у Львові. |
Без любові до Батьківщини, готовності примножувати її багатства, оберігати честь і славу, захищати її свободу і незалежність, людина не може бути свідомим громадянином і моральною особистістю. Тож виховувати патріотизм необхідно з дитинства, поєднуючи виховання любові до найближчих людей з формуванням такого самого ставлення і до певних феноменів суспільного буття. Пріоритетним напрямком освітньої діяльності у 2016-2017 н.р. було визначено патріотичне виховання дітей дошкільного віку. Адже, саме з раннього дитинства формується патріотична самосвідомість та громадянська відповідальність особистості дитини. Дошкільні навчальні заклади району працюють над виконанням завдання формування вищих моральних почуттів, до яких відноситься почуття патріотизму, власної гідності як представників свого народу та гордості за досягнення країни, ставлення до державного устрою, державної символіки, традицій держави. 23 березня 2017 року на базі дошкільного навчального закладу «Лісова казка» с. Берездівці відбувся семінар – практикум вихователів ДНЗ району під назвою «Патріотичне виховання засобами інтегрованої освітньої діяльності», за участю методиста відділу освіти С.Г.Пакіж та педагогів дошкільних закладів району. Організатор проведення заходу – вихователь-методист ДНЗ «Лісова казка» О.Я.Задибчук висвітлила теоретичні та практичні тенденції організації методичного супроводу впровадження патріотичного виховання дошкільників засобами інтегрованої освітньої діяльності. Де, у теоретичній частині семінару – практикуму учасники ознайомилися з актуальністю патріотичного виховання. А також вихователь Потурай Л.М. провела показове заняття в середній групі «Україна – рідний край». |
Сучасна початкова школа не може залишатися осторонь від процесів модернізації освіти, які відбуваються нині в усьому світі, і в Україні зокрема. Початкової ланки освіти стосуються всі світові тенденції та інновації: особистісно орієнтований підхід, інформатизація, інтеграція тощо. Навчання у початковій школі творить фундамент освіти – школа делікатно впроваджує учнів у світ знань, дбаючи про їхній інтелектуальний, етичний, емоційний, соціальний та фізичний розвиток. Цю освіту пропонують поділити на два мікроетапи : І, що охоплює 1-2 класи, і ІІ, який містить у собі 3-4 класи. У 1-2 класах початкової школи пропонується інтегроване навчання, що базується на активній ігровій діяльності дитина. Начальні предмети об`єднуються за принципом – діалог на задану тему. 21 березня на базі Роздільської ЗОШ І-ІІІ ст. було проведено семінар-практикум для учителів 2 класів на тему: «Інтегровані уроки в початковій як ефективна форма навчання молодших школярів». Голова Школи учителів 2 класів Осмак Світлана Григорівна, учитель вищої категорії Миколаївського НВК, обговорила з учителями особливості проведення інтегрованих уроків. А вчитель вищої категорії Роздільської ЗОШ Бойко Людмила Сергіївна представила педагогам свої доробки які зібрала в навчально-методичний посібник «Інтегровані уроки у початковій школі » та провела інтегрований урок з літературного читання і основ здоров`я . Методист відділу освіти, Воробець Надія Теодорівна, відмітила, що для формування і перевірки предметних компетентностей учитель має спиратися на систему інтегрованих завдань, спрямованих на застосування учнями способів навчально-пізнавальної діяльності, знань, умінь і навичок для розв`язання певних задач у змодельованих життєвих ситуаціях. Обговорюючи інтегровані уроки вчителі зробили висновок, що блискучим прикладом проведення інтегрованих уроків був досвід Сухомлинського В.О., його «уроки мислення в природі», які він проводив у Павловській школі для 6-річних учнів. Це – інтеграція основних видів пізнавальної діяльності (спостереження, мислення, мовлення) з метою навчання, виховання і розвитку дітей. |
20 березня 2017 року у всіх ЗНЗ та ДНЗ розпочався Тиждень правових знань. Відділом освіти Миколаївської РДА розроблено тематику тижня, а районним методичним кабінетом запропоновано методичні рекомендації щодо організації та проведення названої акції. До організації та проведення Тижня правових знань долучилися державні структури та організації, що працюють у сфері надання юридичних послуг, соціального супроводу та захисту прав неповнолітніх, а саме: сектор превенції Миколаївського ВП Стрийського ВП ГУНП у Львівській області, СУСД Миколаївської РДА, МРЦСССДМ, Миколаївське бюро правової допомоги Стрийського місцевого центру з надання БВПД. У понеділок під егідою проведення Тижня правових знань відбулася зустріч методиста Т.Лутчин, інспектора ювенальної превенції О.Рожко, начальника СуСД З.Цибульської, провідного спеціаліста МРЦСССДМ М.Кузів з учнями Миколаївського НВК. Тетяна Лутчин розпочала зустріч із коментаря прав та обов’язків учасників навчально-виховного процесу, дотримання Правил внутрішнього розпорядку та Статуту навчального закладу. Звернула увагу на особливості користування мобільними телефонами у навчальних закладах. Олена Рожко торкнулася адміністративної та кримінальної відповідальності неповнолітніх, навела приклади з досвіду роботи превентивних заходів щодо запобігання негативних явищ серед неповнолітніх. Зорина Цибульська розповіла про особливості роботи Служби у справах дітей при Миколаївській РДА та правову допомогу сім’ям району, що надають працівники Служби. Мирослава Кузів надала інформацію про МРЦСССДМ, соціальний супровід сімей, правову, психологічну та юридичну допомогу, що можуть надати у Центрі. Діти уважно слухали гостей та взяли активну участь у дискусії. Окрім цього учні НВК дали письмові запитання інспектору ювенальної превенції та керівнику СуСД. Олена Рожко та Зорина Цибульська дали кваліфіковані та повні відповіді на запитання. Такі зустрічі вже стали традицією під час проведення Тижнів правових знань у ЗНЗ району. Вони дають свій превентивний ефект, а учні шкіл мають можливість поспілкуватися з досвідченими працівниками державних установ, що працюють у сфері захисту прав неповнолітніх. |
15 березня 2017 року на базі Новосілко-Опарської ЗОШ
відбувся районний семінар-практикум учителів географії. Учасники семінару
відвідали урок у 6 класі на тему «Життя в океанах і морях. Багатства вод
Світового океану. Океан та людина.», який провела вчитель даної школи Зверюк Леся Степанівна.
Також мали можливість взяти участь у майстер-класах, які провели Пурій Г.С.,
учитель Миколаївської гімназії та Іваницька Г.С., учитель Веринської ЗОШ.
За круглим столом педагоги
району ділилися досвідом роботи, щодо використання інтерактивних та
інформаційно-комунікаційних технологій навчання. |
Засідання творчої групи вчителів образотворчого мистецтва з теми «Нестандартні уроки як форма розвитку креативності учнів» відбулося в Миколаївському НВК. Педагоги ділилися досвідом роботи щодо використання інформативно-комунікативних технологій , інтерактивних та ігрових методів навчання з метою активізації творчої діяльності учнів на уроках. Учитель Говикович О.В. (Розвадівська ЗОШ) зазначила, що виклад навчального матеріалу тісно пов’язує з історичним минулим та сьогоденням, ознайомленням учнів із цікавими фактами з життя видатних художників. Г.М. Дорожовець (Новосілко-Опарська ЗОШ) підкреслила , що на заняттях особливо відчутними мають бути міжпредметні зв’язки з уроками світової художньої культури, музики, історії. Присутні торкнулися питання щодо участі школярів ЗНЗ у районних та обласних мистецьких конкурсах («Таланти твої, Україно!», «Знай і люби свій рідний край», «Моя сім’я найкраща», «Золотий мольберт», «Чорнобильський дзвін»). |
14 березня 2017 р на базі Гірського НВК відбувся районний семінар-практикумів заступників директорів шкіл з навчально-виховної роботи. Учасники семінару мали можливість познайомитися з навчальним закладом, який презентувала заступник директора НВК Кахнич С.П., відвідали уроки творчих учителів , були учасниками виховного заходу «Шевченко наш! Він для усіх століть!».У другій частині семінару відбувся круглий стіл «Реформування середньої освіти на сучасному етапі», на якому завідувач РМК Кушнір Є.І. ознайомила присутніх із Концепцією «Нова українська школа», відбулося обговорення проекту «Типового навчального плану для 10-11 кл»,проведено анкетування учасників . Аналіз аналогічного анкетування серед учителів школи , зробленого напередодні семінару, презентувала заступник директора НВК Височанська Г.М. На окремих питаннях атестації педагогічних працівників зупинилася методист РМК Приндота В.І. |
Нещодавно в Київецькому НВК відбувся Місяць педагогічної майстерності під гаслом „Педагогічна невдаха – це не я!», де вчителі ділились секретами «вбивання знань»(тобто навчання) та «вибивання дурниць»(тобто виховання).Педагоги проходили тестування з питань педагогіки, методики, психології, причому успішно справились з усіма завданнями. Також, проведено тематичний круглий стіл „Міркую, значить існую...” Звичайно, не обійшлося без показових уроків. Вчителем історії Вівчар М.І проведено відкритий урок у 5 класі на тему: «Українська революція 1917-1920 рр.», вчителем біології Корчинською Н.І. у 8 класі – на тему «Будова скелету людини», вчителем української мови і літератури у 9 класі – на тему «Т.Шевченко. Геніальний поет, мислитель, пророк національного відродження в Україні. Біографія та основні віхи творчості», вчителем фізики Матвіїшиним В.М. у 8 класі - на тему «Залежність сили струму від геометричних розмірів провідника» та вчителем математики Гарник Г.П. з алгебри та початків аналізу у 10 класі на тему «Тригонометричні рівняння, які зводяться до алгебраїчних». Гасло під яким працює вчитель фізики В.М. Матвіїшин: „Не закостеніти, але й не розм'якнути, залишатися на посту, але й не стояти на місці, бути гнучким, але непохитним, бути левом, але не озвіріти, не бути ні одностороннім, ні двоєдушним, бути іншим, але не гіршим”, його вміння у всьому знайти «золоту середину» простежувалось впродовж всього уроку. Міжпредметний зв’язок уроку алгебри і початків аналізу з основами християнської етики був доречним у перший тиждень Великоднього посту. Етапи уроку ідентифікувались з християнською притчею про сівача. Використання тематичної презентації, проведені тести у формі ЗНО на комп’ютерах з розділу «Тригонометрія» забезпечили максимальну щільність уроку та мотивацію навчання. Урок з української літератури Галина Василівна закінчила власним віршем. Цитую п ’ яту строфу: Сьогодні Шевченка весь світ прославляє, Він з нами на фронті, він з нами в бою, «Борітеся – поборете,- він промовляє,- Ніхто не здолає Вкраїну мою!» |
23 лютого 2017 року на
базі Миколаївської гімназії практичний психолог вищої кваліфікаційної
категорії, психолог-методист Артимко Світлана Іванівна в рамках «Тижня
збереження здоров’я учасників навчально-виховного процесу»провела науково
обґрунтований, професійний, інноваційний, творчий майстер-клас «ПРОФІЛАКТИКА ТА
ПОДОЛАННЯ СИНДРОМУ «ПРОФЕСІЙНОГО ВИГОРАННЯ».
На майстер-класі були
присутні практичні психологи усіх ДНЗ та ЗНЗ району, методист відділу освіти та
запрошено колегу із Миколаївського ліцею.
Т.Лутчин, розпочинаючи роботу колег, надала
методичні рекомендації щодо особливостей підготовки та проведення
майстер-класу, назвала 9 пунктів, які характеризують цей вид діяльності
практичного психолога, та роздала методичні матеріали: «Вимоги до організації та проведення майстер-класу».
Любов Русиник - практичний психолог
Миколаївської ЗОШ №1 доповнила методист-проаналізувала схему підготовки до
проведення названого заходу і наголосила, що майстер-клас відрізняється від
інших форм трансляції досвіду тим, що в процесі його проведення йде
безпосереднє обговорення запропонованого методичного продукту іпередбачає пошук
творчого вирішення проблеми як з боку учасників майстер-класу, так і з боку
того, хто проводить.
І всі присутні практичні
психологи поринули у вир презентації майстер-класу Світлани Іванівни, яка
спочатку подала науковий матеріал про те, що розуміють вчені під термінологією
«синдром професійного вигорання» та виокремила, що під «синдромом професійного
вигорання» розуміють емоційне виснаження та спустошення, спричинені власною
роботою. Він розвивається на тлі хронічного стресу, призводить до виснаження
емоційно – енергетичних і особистісних ресурсів людини. Це небезпечне професійне
захворювання тих, хто працює з людьми: педагогів, лікарів, соціальних
працівників, психологів.
У своєму майстер-класі психолог Артимко С.
назвала причини виникнення названого синдрому, навела коротку статистику тієї
категорії людей, що схильні до ураження цим синдромом, навела психофізичні та
поведінкові симптоми синдрому. Цікавою була форма вхідного та проміжного
анкетування учасників майстер-класу, який визначив рівень емоційного вигорання
присутніх. Далі Світлана Іванівна запропонувала фізіологічний рівень регуляції психофізичного стану (вплив на Фізичне
тіло) та показала емоційно-вольову регуляцію психофізичного стану (вплив на
емоційний стан). Особливо уважні були учасники зібрання, коли психолог-методист
проводив ціннісно-смисловий рівень регуляції психофізичного стану (вплив на
думки, зміна світогляду). А шляхи запобігання виникнення синдрому емоційного
вигорання шукали уже всі учасники разом та дійшли спільної думки.
Емоційного
забарвлення майстер-класу надали відеосюжети про моральні цінності та
особливості сприйняття навколишнього середовища людською психікою у різних
емоційних станах. У деяких психологів
бриніли на очах сльози, а молоді колеги глибоко задумалися над сутністю життя
та про тих, хто оточує людину в хвилини
радості та горя.
І
короткою резолюцією роботи майстер-класу та його емоційним та професійним
резюме стала спільна думка практичних психологів, що адекватне ставлення до роботи й відведення їй
належного місця у житті - найкраща профілактика професійного вигорання. На
жаль, у житті ми не завжди маємо змогу робити тільки те, що нам подобається,
приносить радість. А робота без задоволення пришвидшує вигорання в багато
разів. Якщо ж користуватися настановою «Не можеш робити те, що любиш - навчись
любити те, що робиш», то ніяке професійне, емоційне вигорання нам не
загрожуватиме!
Це ми є "капітанами"
нашого життя, "ковалями" своєї долі. Нам приймати рішення й нести за
нього відповідальність.
|
20 лютого 2017 року на базі Миколаївського НВК було проведено семінар-практикум учителів хімії району. Мета семінару: поділитися досвідом, як навчити учнів застосовувати отримані знання в нестандартних ситуаціях. Кузів С. І., методист РМК, звернула увагу вчителів хімії на таких формах професійного навчання як презентація та майстер-клас, методиці їх проведенню. Федас І.П., учитель хімії Миколаївського НВК, ознайомила вчителів з методикою проведення уроків-проектів, презентувала методичний посібник "Методичні рекомендації щодо створення учнів презентації під час вивчення предмета хімії". Учениця 9 класу Сивак Христина продемонструвала презентацію "Теорія і методика вирощування кристалів" (демонстрація вирощеного кристалу мідного купоросу). У рамках семінару Лешків О.М., учитель хімії Миколаївської ЗОШ №1, Марків В.Ф., учитель хімії Гірського НВК та Лукомська М.Є., учитель хімії Рудниківського НВК провели майстер-класи, під час проведення яких дані вчителі поділилися досвідом роботи. Педагоги району були активними учасниками майстер-класу. Полюга І.М., учитель Більченського НВК, лауреат обласного конкурсу "Учитель року - 2017" у номінації "Біологія", поділилася враженнями від даного конкурсу і ознайомила вчителів із вимогами до І, ІІ і ІІІ етапів обласного туру.
|
17 лютого 2017р. на базі Миколаївського НВК відбулося чергове заняття школи молодого вчителя початкових класів. В рамках заняття досвідченні вчителі провели майстер-клас з теми : «Я знаю, як це робити. Я навчу вас». Дацьо Людмила Володимирівна, учитель Миколаївської ЗОШ №1, працює над проблемою «Впровадження інтерактивних методів навчання на уроках української мови в початкових класах». Вчитель ознайомила присутніх із своїм досвідом роботи, назвала переваги інтерактивної методики , шляхи реалізації проблемного питання, провела майстер-клас «Застосування інтерактивних вправ під пас вивчення теми « Корінь слова. Спільнокореневі слова». Підводячи підсумок Людмила Володимирівна зазначила, що при такому навчанні значно підвищується особистісна роль вчителя – він працює як організатор, стає партнером учнів. Куртяник Віра Михайлівна, учитель Рудниківського НВК, ознайомила педагогів з методом Едварда де Бонго «Шість мислячих капелюшків». Віра Михайлівна, працюючи за цим методом, в початковій ланці використовує « Шість мислячих метеликів» . Це простий і практичний спосіб розділення процесу навчання на шість етапів за допомогою шести метеликів. Учні вчаться мислити про одне і те саме з різних позицій. Учитель показала, як користуючись цим методом на уроках можна застосовувати різні інтерактивні вправи. Розвивати в учнів творче мислення, критичне мислення, толерантність. Євушко Зоряна Романівна, учитель Миколаївського НВК, ознайомила вчителів із досвідом своєї роботи, а Струк Марія Михайлівна, учитель Рудниківського НВК, яка викладає християнську етику у початкових класах, порадила молодим педагогам більше говорити на уроках про любов, добро, повагу , оскільки слова матеріалізуються. |
16 лютого 2017 року у спортивному залі Миколаївської гімназії відбувся майстер –клас учителя фізичної культури Рудниківського НВК, учителя –методиста Бардака Ігоря Васильовича. У заході взяли участь учителі фізичної культури шкіл І-ІІІ ст. району. Під час майстер-класу Ігор Васильович ознайомив учителів із основними прийомами гри в настільний теніс, відбулася навчальна двостороння гра з відпрацювання техніки гри та підсумкові змагання з настільного тенісу серед учителів району. Переможцем змагань став Бардак І.В.,учитель Рудниківського НВК, ІІ місце зайняв Качмар Р.Р., учитель Веринської ЗОШ, ІІІ місце-Ланчут А.І., учитель Горішненської ЗОШ. |
16 лютого 2017 року на базі Миколаївського НВК було проведено засідання «Школи молодого вчителя» для вчителів математики та фізики району. Приндота В.І. , методист РМК, наголосила, що для успішного виконання професійних обов’язків учителям необхідні в їх арсеналі два види компетентностей - професійна та особиста. Віра Іванівна зупинилась на таких формах професійного навчання як презентація та майстер-клас, методиці їх проведення. Учитель фізики Миколаївського НВК Ревера Г.В. (спеціаліст І кваліфікаційної категорії) презентувала свій досвід роботи з теми «Використання комп’ютерних технологій на уроках при викладанні фізики”. Учитель математики Гірського НВК Височанська Г.М. (спеціаліст вищої категорії) провела майстер-клас на тему «Мотивація навчальної діяльності учнів на уроках математики», підготувала для учасників заходу друковані матеріали з досвіду роботи над даною темою. Молоді педагоги були активними учасниками майстер-класу, обмінювалися ідеями, прийомами роботи. | |
|
9 лютого 2017 року на базі ДНЗ «Журавлик» м.Миколаєва відбулося засідання
творчої групи вихователів-методистів дошкільних навчальних закладів.
На засіданні творчої групи методист РМК С.Пакіж та вихователі- методисти
ДНЗ опрацювали умови та положення про
проведення районного конкурсу колядок та віншувань «Вифлеємська зірочка -2017».
Учасники
творчої групи обговорили сучасні підходи до проведення «Дня здоров’я» в дошкільному навчальному
закладі та розглянули модель фізкультурно – оздоровчої роботи в ДНЗ.
С.Пакіж закцентувала свою увагу на тому, що
під час проведення «Дня Здоров’я» та « Тижня фізкультури» з дітьми
дошкільного віку потрібно формувати у них уявлення
про здоровий спосіб життя, сприяти зміцненню фізичного та психічного здоров’я
дітей, підвищенню рухової активності,викликати емоційно – позитивне ставлення до гри, спортивних розваг,
змагань, до занять з фізичної культури. Залучати батьків до участі в спортивних заходах. Виховувати
здорову дитину спільними зусиллями ДНЗ та сім’ї.
|
01 лютого 2017 року в Миколаївському районі проведено нараду-семінар голів профкомів установ освіти по питаннях укладення колективних договорів на 2017-2020 р.р.
Головний бухгалтер відділу освіти Коник Т.І. проінформувала про оплату праці освітян з 01 січня 2017 року.
Голова районної організації профспілки Дубик С.К. ознайомила із завданнями профспілки на 2017 рік, довела до відома інформацію про Всеукраїнський огляд-конкурс НВЗ по охороні праці.
Заступник голови Львівської обласної організації профспілки працівників освіти і науки України Калин М.М. проаналізував стан та проблеми колективно-договірного регулювання, детально розповів про ведення колективних переговорів і укладання колективних договорів, а також відповів на цілий ряд питань.
На нараді виступив начальник відділу освіти Лехович О.І.
В обговоренні питань взяли участь голови профкомів:
Бутковська М.С. – Розвадівська ЗОШ І-ІІІ ст,
Вівчар М.І. – Київецький НВК,
Куліш М.В. – Липівська ЗОШ І-ІІ ст,
Горуцька Г.Й. – Раделицький НВК,
Фуртак О.З. – Тернопільська ЗОШ І-ІІІ ст.,
Коваліско О.В. – Вербізька ЗОШ І-ІІ ст. та інші. |
|
|
Пошук |
|
|
Останні новини |
|
|
Посилання |
|
|
|