Меню сайту |
|
|
Категорії розділу |
|
|
Форма входу |
|
|
Останні фото |
|
|
Наше опитування |
|
|
Статистика |
Онлайн всього: 7 Гостей: 7 Користувачів: 0
|
|
|
У категорії матеріалів: 144 Показано матеріалів: 61-80 |
Сторінки: « 1 2 3 4 5 6 7 8 » |
Сортувати по:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
12 серпня 2016р. проведено засідання « Школи молодого вчителя» учителів початкових класів. На засіданні методист відділу освіти Воробець Надія Теодорівна ознайомила молодих педагогів із структурою методичної роботи в районі, графіком індивідуальних консультацій. Надала методичні рекомендації щодо планування роботи вчителя, роботи з навчальними програмами, пояснювальними записками до них, шкільною документацією, нормативними документами. Вчителі обговорювали питання впровадження компетентнісного підходу у навчально-виховний процес. |
22 і 23 серпня 2016 року на базі Миколаївського НВК відбулися засідання секцій учителів основ здоров'я та шкільних бібліотекарів. Було обговорено методичні рекомендації щодо викладання предмету основ здоров'я у 8 коасі, забезпечення підручниками учнів 4, 7 та 8 класів. Також обмінялися досвідом. |
22 серпня 2016 року на базі Миколаївської гімназії відбулося засідання секції вчителів фізики та математики. Методист РМК відділу освіти Приндота В.І. проаналізувала стан викладання математики, фізики, астрономії та рівня навчальних досягнень учнів з цих предметів за 2015-2016 навчальний рік; результативність ІІ-ІІІ етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад, обласних турнірів з фізики та математики, конкурсу «Учитель року» (номінація «Математика»); участь учнів ЗНЗ району в інтерактивних конкурсах «Кенгуру», «Левеня», обласному конкурсі «Цікава астрономія», обласному конкурсі проектів «Фізика навколо нас» та накреслила завдання, які стоять перед педагогами у 2016-2017 навчальному році. Керівник районного методичного об’єднання вчителів математики Огоновська Г.В. ознайомила педагогів із особливостями навчальної програми з математики для учнів 8 класів ЗНЗ у 2016-2017 н.р., звернула увагу на зміни внесені до навчальної програми у 5-6 та 10-11 класах, а Дерев’янко І.Р., заступник керівника районного методичного об’єднання вчителів фізики, зупинилася на особливостях викладання фізики у наступному навчальному році. Так як один із ефективних засобів формування компетентності учнів є проектна діяльність, то вчителям було продемонстровано проект «Практичне застосування сили Архімеда» учениці Розвадівської ЗОШ Сенів Андріани (вчитель-консультант Скакун О.Б.), переможця районного конкурсу проектів «Фізика навколо нас».
Педагоги обговорили результативність ЗНО з фізики та математики випускників загальноосвітніх закладів району, нормативно-правове та навчально-методичне забезпечення викладання вищезгаданих предметів у 2016-2017 н.р. |
22 серпня 2016 р. на базі Миколаївської ЗОШ№1 проведено засідання секції учителів початкових класів. Вчителі обговорили оновлені навчальні пограми для 1-4 класів, методичні рекомендації до оновлених програм та орієнтовні вимоги до оцінювання навчальних досягнень учнів .
Методист відділу освіти Воробець Н.Т. наголосила, що за розвантаженими прогамами для 1-4 класів діти навчатимуться вже з 1 вересня та зосередила свою увагу на ключових змінах :
- знято фіксовану кількість годин на вивчення кожної теми – тепер учителі визначатимуть їх самостійно, враховуючи рівень підготовки класу, наявності навчально-методичного забезпечення та регіональні особливості;
- знято дублювання змісту у навчальних предметах «Основи здоров`я», «Я у світі», «Природознавство»;
- здійснено перерозподіл тем між класами, щоб привести процес навчання у відповідність, до вікових можливостей молодших школярів та принципу здоров`язбереження;
- уніфіковано термінологію програм, якою мають послуговуватися вчителі та автори підручників, її наближено до вікових особливостей молодших школярів.
Голова МО учителів 1 класів Теличко О.І. звернула увагу, що у 1 класі рекомендується користуватися олівцем - за рішенням вчителя, відповідно до рівня готовності дітей; на розсуд вчителя допускається виправлення або гумкою, або закреслення.
При преревірці письмових робіт в 1 класі не рекомендується використовувати червону пасту. Колір ручки за вибором учителя.
Тепер слово за вчителями, адже осучаснений зміст треба подавати дітям з використанням сучасних інтерактивних технологій та методик! – підкреслила методист відділу освіти.
|
23 серпня відбулося засідання вчителів природничого циклу. Кузів С.І., методист РМК, зробила аналіз стану викладання біології, хімії, географії та рівня навчальних дисциплін з цих предметів у 2016-2017 навчальному році, зупинилась на нормативно-правовому та навчально-методичному забезпеченні цих предметів. Королік М.В., вчитель географії Гірського НВК, ознайомила вчителів географії з новою програмою для учнів 8 класу і рекомендаціями щодо викладання предмета. Кузів С.І. звернула увагу на педагогічні та учнівські конкурси, зокрема, «Учитель року-2017», турніри юних хіміків, біологів, географів, міжнародну природничу гру «Геліантус» та інше. |
На базі Миколаївського районного БДЮТ відбулося засідання секції педагогів-організаторів та заступників директорів з виховної роботи району. Методист РМК Козак О.Ю. проаналізувала роботу виховників щодо організації виховного процесу за 2015-2016 навчальний рік, ознайомила із заходами щодо організації виховання у навчальних закладах району, наголосила на особливостях організації виховної роботи у 2016-2017 навчальному році, зосередила увагу присутніх на питанні національно-патріотичного виховання підростаючого покоління.
Виховники обговорили форми, методи та прийоми роботи з національно-патріотичного виховання які слід обирати, враховуючи вікові особливості учнів, їх уподобання й інтереси, традиції навчальних закладів. |
Фото 22-23 cерпня 2016 року на базі ДНЗ «Теремок » та ДНЗ «Журавлик» м.Миколаєва відбулися засідання секцій для завідувачів ДНЗ , вихователів-методистів та вихователів НВК. Методист районного методичного кабінету С.Пакіж проаналізувала стан організації навчально – виховного процесу в дошкільних навчальних закладах району у 2015-2016 н.р. та окреслила пріоритетні напрямки роботи дошкільних навчальних закладів у 2016-2017 н.р. Із завідувачами було розглянуто методичні рекомендації щодо організації роботи в дошкільних навчальних закладах у 2016/2017 н.р., нормативно-правові аспекти, характерні для даного навчального року, та обговорено ряд виробничих питань.
Методист Світлана Григорівна підкреслила,що освіта, зокрема й дошкільна, перебуває на шляху чергових змін.
Вихователь-методист ДНЗ «Журавлик» Г.Юрчишин ознайомила педагогів з інструктивно – методичними рекомендаціями « Про організацію національно-патріотичного виховання у дошкільних навчальних закладах».
На засіданні було порушено питання щодо роботи педагогів із дітьми з особливими освітніми потребами , методист відзначила, що прийнято низку документів щодо впровадження інклюзивної освіти в ДНЗ.
Наприкінці засідання Світлана Григорівна зазначила, що, як і раніше, пріоритетними завданнями для працівників ДНЗ залишаються якість освіти, збереження здоров’я кожної дитини та її всебічний розвиток. |
ФОТО. У ДНЗ"Теремок" 23.08.16 з нагоди 25 річниці Незалежності України була проведена музична розвага "Тільки одна на землі Україна, а ми - її доньки й сини." |
23 серпня 2016 року на базі Миколаївської ЗОШ№1 проведено засідання секції практичних психологів та соціальних педагогів. Фахівці психологічної служби обговорили ефективність функціонування психологічної служби та ставлення учасників навчально-виховного процесу до результатів діяльності практичних психологів, основні тенденції розвитку психологічної служби, державні статистичні звіти за 2015-2016 навчальний рік.
Методист з психологічної служби Т.Лутчин наголосила, що виходячи із зазначених тенденцій і проблем найбільш актуальними уданий час напрямами психологічного забезпечення освіти є:
- інтеграція структурних підрозділів психологічної служби, організацій,
установ, громадських об’єднань, які здійснюють свою діяльність у сфері
психологічного супроводу та соціально-педагогічного патронажу освіти, в
цілісну багаторівневу державно-громадську систему надання психологічної та соціально-педагогічної допомоги всім учасникам навчально-виховного процесу;
- соціально-психологічне проектування, моніторинг та експертиза умов та
результатів навчальної діяльності вихованців, учнів і студентів у зв’язку з
процесом реформування окремих складових освітньої галузі ;
- удосконалення програм професійної підготовки, перепідготовки та
підвищення кваліфікації педагогічних працівників з метою підвищення рівня
їхньої психологічної культури й психологічної компетентності;
- соціально-педагогічне і психологічне забезпечення превентивних заходів щодо різних форм узалежнень, соціально небезпечних ігор, фізичного насилля,суїцидальної та агресивної поведінки;
- розробку та запровадження психологічних програм і проектів, спрямованих на профілактику асоціальних явищ (алкоголізму, наркоманії,
соціального сирітства, насилля, суїцидальної поведінки тощо), труднощів у
адаптації, навчання і виховання, порушень в поведінці.
Голова МО п/п та с/п Артимко С.І. виокремила важливі кроки, які на її думку, доцільно вирішити у 2016-2017 навчальному році :
- максимальне забезпечення навчальних закладів усіх типів практичними психологами та соціальними педагогами;
- покращання методичного забезпечення діяльності працівників служби у
тому числі і в навчальних закладах новостворених територіальних громад;
- організація надання допомоги постраждалим внутрішньо переміщеним
учням і їх сім’ям в адаптації до нових умов проживання і навчання, дітям і
сім’ям учасників АТО;
- психологічне і соціально-педагогічне забезпечення та супровід інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами, консультативна і просвітницька робота з батьками таких дітей;
- аналіз тематики звернень учасників навчально-виховного процесу до
працівників психологічної служби вказує на те, що досить актуальною
залишається проблема психологічної готовності випускників до зовнішнього
незалежного оцінювання. Даній проблемі варто приділити увагу на «годинах
психолога» у 11 класі;
- допомога у вирішенні проблем адаптації дітей до навчального закладу та запобігання конфліктам в учнівських колективах, у тому числі і засобами
медіації та миробудування;
- посилення профілактичної роботи щодо протидії торгівлі людьми;
-забезпечення захисту прав і свобод дітей, створення належних соціально-психологічних умов для комфортного освітнього середовища та захисту честі і гідності учнів, вихованців, студентів;
- налагодження ефективної міжсекторальної та міжвідомчої взаємодії із
спеціалістами відповідних служб (службою у справах дітей, центрами занятості населення, центрами соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді тощо) у забезпеченні повноцінного психологічного і соціального розвитку дітей та молоді.
Практичний психолог вищої кваліфікаційної категорії психолог-методист Л.Г.Русиник, підсумовуючи роботу секції, наголосила, що перелічені проблемні питання варто доповнювати пріоритетними напрямами, які вирішує кожен регіон та навчальний заклад окремо, а також специфічними завданнями спеціаліста, виходячи із конкретних запитів учасників навчально-виховного процесу |
Уже традиційне серпневе секційне засідання учителів суспільно- гуманітарного циклу цього року пройшло під кутом переосмислення концептуальних засад шкільної історичної освіти, що є найважливішою складовою докорінної модернізації українського суспільства. Учителі констатували, що цього неможливо досягти без оновлення програм з історії України для загальноосвітніх навчальних закладів, яка визначає змістове наповнення навчального матеріалу, а отже, зміст шкільної історичної освіти. Голова методобєднання Свистун В.А. наголосила, що змістове наповнення шкільної історичної освіти має базуватися на засадах україноцентризму та сприяти вихованню в особистості рис патріота України, людини з гуманістичними і демократичними цінностями.
Методист відділу освіти Т.Лутчин проаналізувала зміни до програм з історії України для 8, 10, 11 класів та виокремила, що основним стратегічним ресурсом консолідації нації є освіта, зокрема історична. Шкільний курс історії України має найбільші потенційні можливості для розвитку особистості, яка усвідомлює свою належність до українського народу та сучасної європейської цивілізації; необхідність збереження та збагачення українських культурно-історичних традицій, шанобливого ставлення до національних святинь, української мови, історії, формування культури міжетнічних і міжособистісних відносин.
Учителі опрацювали зміни до чинного законодавства та програм і свої висновки записали у протокол засідання секції, а саме: виходячи з того, що навчальна програма — це нормативний документ, який конкретизує для кожного класу визначені Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти результати навчання відповідно до освітньої галузі або її складової, деталізує навчальний зміст, завдяки засвоєнню якого такі результати досягаються, то метою оновлення змісту навчального матеріалу Програми є формування в учнів ідентичності та почуття власної гідності через осмислення соціального та морального досвіду минулих поколінь, розуміння історії і культури України в контексті історичного процесу.
|
12 травня 2016 року на базі Березинської ЗОШ І-ІІІ ступенів відбувся семінар-практикум учителів математики Роздільського освітнього округу. Тематика заходу – підготовка і проведення сучасного уроку.
Учасники семінару побували на уроці-мандрівці у 5-му класі з теми «Відсотки. Середнє арифметичне» (уч. Дедишин О.В.) та уроці-проекті у 6-му класі з теми «Рівняння. Пропорції. Розв’язування прикладних задач» (уч. Свідрик О.В.). Відкритим виховним заходом «Математика – цариця всіх наук» учні 5-10 класів зуміли довести, що математика цікава та захоплююча.
Завершився семінар обговоренням методів роботи, які підвищують якість освітнього процесу, завдань ЗНО - 2016. Методист районного відділу освіти Приндота В.І. ознайомила присутніх із демонстраційними версіями підручників з алгебри, геометрії та фізики для 8 класу. |
Нашу добу недаремно називають інформаційною. Головна складність сьогодні не в тому щоб отримати інформацію, а в тому щоб визначитися яка інформація потрібна. Адже в епоху інтернету, коли знання всього світу стають доступними, ніхто не може контролювати потік інформації до аудиторії
На сучасному етапі в Україні дуже гостро постало питання медіаосвіти, адже саме від якості отримуваної інформації і залежить наше майбутнє, в тому числі й майбутне нашої держави.
Леся Павлівна Щепаняк першою серед учителів початкових класів району почала впроваджувати сходинки до медіаграмотності в навчальний процес.
А 11 травня 2016року провела семінар для вчителів початкових класів «Впровадження медіаосвіти у навчально-виховний процес як одна з необхідних умов успіху, яку «диктує» сучасність». Леся Павлівна провела інтегроване заняття ( сходинки до медіа грамотності + літературне читання) «Дякую мамо, за життя…» та поділилася із гостями семінару своїми доробками з медіаосвіти.
Обговорюючи проблеми вчителі погодилися, що особливе значення грамотна робота з інформацією має, коли йдеться про дітей та підлітків Не можна просто забороняти ту чи іншу інформацію. Потрібно вчити працювати з інформацією. Одним словом, якщо не можна змінити медіа, треба змінити їхню аудиторію.
Медіаосвіта повинна, по-перше, захистити дітей від потенційно шкідливих ефектів медіа, а, по-друге, виростити такого споживача медіа, котрий міг би ефективно задовольняти свої інтереси, викоричтовуючи ЗМК |
4 лютого 2016 року відбулося чергове засідання творчої групи «Школи учителів 2 та 3 класів». Присутні обговорили основні проблеми початкової освіти.
Методист РМК Воробець Н.Т. у своєму виступі підкреслила, що проект Концепції початкової освіти окреслює конкретні шляхи їх вирішення. Визначені цілі, конкретні задачі та завдання орієнтовані на відповідні очікувальні результати.
Ткач Наталія Миколаївна учитель Миколаївської ЗОШ №1, керівник творчої майстерні «Школа учителів 3 класів» познайомила присутніх з проектом «Основних концептуальних засад реформування початкової освіти», розроблених творчою групою під керівництвом завідувача кафедри педагогічних наук Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти Марії Барни.
Члени засідання спробували окреслити основні предметні компетентності освітніх галузей «Мова і література» та « Математика», яких повинні набути максимально всі учні на кінець 1 класу, виходячи з нового Державного стандарту початкової освіти. |
У середу, 27 січня 2016р., на базі Гірського НВК пройшов семінар-тренінг заступників директорів ЗНЗ І-ІІІст. Миколаївського р-ну "Самооцінювання якості виховної програми загальноосвітнього навчального закладу".
Тренінг проводила заступник директора Кахнич С.П. На першому занятті розглядалися питання, пов'язані з проектуванням самооцінювання:
1. Встановлення предмета дослідження з метою самооцінювання якості шкільної виховної програми.
2. Мета та завдання дослідження. План дослідження.
3. Укладення проекту дослідження (ключові запитання, критерії оцінювання, методи, процедури).
4. Підготовка інструментарію дослідження. |
|
|
Пошук |
|
|
Останні новини |
|
|
Посилання |
|
|
|