Меню сайту |
|
|
Категорії розділу |
|
|
Форма входу |
|
|
Останні фото |
|
|
Наше опитування |
|
|
Статистика |
Онлайн всього: 2 Гостей: 2 Користувачів: 0
|
|
|
У категорії матеріалів: 144 Показано матеріалів: 101-120 |
Сторінки: « 1 2 ... 4 5 6 7 8 » |
Сортувати по:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
17 лютого 2015 року на базі Більченського навчально-виховного комплексу методистами РМК Н.Т.Воробець та С.Г.Пакіж проведений районний семінар - практикум для вихователів НВК та учителів початкових класів.
Згідно з планом роботи семінару учасники мали змогу побачити інтегроване заняття у старшій групі «Зернятко» на морально-патріотичну тематику «Хай в серці кожної дитини живе любов до України», яке підготували вихователі В.І.Рукавець та І.І.Парус. Вихованці декламували вірші про Україну , розповідали про символи нашої держави. Під музичний супровід О.В. Лапчук виконали народний таночок, заспівали пісню про Україну та державний гімн України. Наприкінці заняття із уст дошкільнят лунали найпалкіші побажання миру та спокою нашій неньці-Україні. Діти старшої групи «Зернятко» прикрасили карту України барвистим віночком із квітів.
Директор Більченського НВК М.І. Возняк запросила гостей семінару в дошкільну групу «Сонечко» , на них з нетерпінням чекали вихованці чотирирічного віку, які разом зі своїми наставниками Г.Т.Ляхів та І.В. Данилко показали короткий виступ «Ми- маленькі патріоти», а вихователь Г.Е.Ляхів ще й провела майстер –клас із витинанки «Голуб миру».
В актовій залі НВК методист РМК С.Г.Пакіж продемонструвала презентацію «Наступність у роботі дошкільного навчального закладу та початкової школи». Доповнили виступ Світлани Григорівни методисти ДНЗ «Журавлик» М.О.Стицишин та ДНЗ «Теремок» Г.В.Юрчишин, запропонувавши учасникам семінару презентацію «Планування навчально-виховної роботи для дітей старшого дошкільного віку».
У своєму виступі методист з початкової освіти Н.Т.Воробець закцентувала увагу присутніх на навчальних програмах для загальноосвітніх навчальних закладів із навчання українською мовою 1- 4 класи (К. : Видавничий дім «Освіта» , 2011р.). Ці програми розроблені таким чином , що на нульовому рівні освіти учні досягли певних результатів.
Числа першого десятка, арифметичні дії додавання і віднімання мають бути опановані дітьми на попередньому рівні освіти - дошкільному. Очевидно, що на наступному рівні («початкова освіта») має бути передбачений приріст компетентності. Тому вивчення чисел розширено до чисел у межах 100.
Процес навчання грамоти в 1 кл. поділяється на 3 періоди: добукварний , букварний , післябукварний.
Добукварний період скорочено до 14 год., оскільки діти на дошкільному рівні вже знайомляться зі сіткою зошита , умовним позначенням речення, отримують уявлення про голосні і приголосні звуки, роблять звуковий аналіз слова.
Упродовж букварного періоду першокласники оволодівають початковим умінням читати тексти букваря, писати в зошитах, продовжується робота з розвитку усного мовлення . Залежно від попередньої підготовки школярів учитель може самостійно визначити тривалість букварного періоду.
Своїм досвідом роботи з учнями першого класу поділилася з гостями семінару вчитель початкових класів Дроговизької ЗОШ І-ІІІ ст.. Т.О. Фіялкович.
|
10 лютого 2015 року в Крупській ЗОШ відбувся семінар учителів початкових класів Роздільського ЛОО з теми «Застосування комплексного підходу до вирішення навчальних , оздоровчих і виховних завдань на уроках у початковій школі».
Воробець Надія Теодорівна, методист відділу освіти, ознайомила учителів зі змінами до навчальних програм з української мови, з літературного читання, математики, природознавства, «Я у світі», інформатика для 4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів: українська мова, літературне читання, математика, природознавство, «Я у світі», інформатики.
Учасники семінару обговорили зміни до навчальних програм та актуальні завдання сучасної школи, які передбачають спрямованість освітнього процесу на формування і розвиток ключових компетенцій особистості. Учителі зійшлися на думці, що сутність здоров’я зберігаючих та здоров’я формуючих технологій постає в комплексній оцінці умов виховання і навчання, які дозволяють зберігати наявний стан учнів, формувати більш високий рівень їхнього здоров’я, навичок здорового способу життя.
Створення здорового середовища має велике значення для цілісного розвитку особистості, оскільки організація навчально-виховного процессу в таких умовах дозволяє учням реалізувати свої здібності в різних сферах діяльності .
В рамках семінару учителька Крупської ЗОШ Лавро Д.З. провела урок у 2 класі з природознавства «Тварини навесні. Комахи», а учні 1класу, керівник Мельничук О.Ю., 4 класу, керівник Бачинська О.Є. та вчитель музичного мистецтва Біляк В.Р. запросили на захід « Котилася колядка від двора до двора».
|
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ПРОФІЛАКТИКИ ПРАВОПОРУШЕНЬ СЕРЕД НЕПОВНОЛІТНІХ детальніше
|
«Хто не знає свого минулого, не вартий свого майбутнього»,– говорить народна мудрість. І це дійсно так, бо як дерево тримається на землі своїм корінням, так людина тримається на землі своїм минулим. Людина, яка не знає минулого – як перекотиполе, куди вітер подме, туди воно й котиться. Саме тому, ми повинні знати свою історію, своє минуле. А історія наша героїчна та вмита кров’ю і сльозами. Однією з найтрагічніших її сторінок є бій під Крутами. Дата 29 січня увійшла в українську історію як день пам’яті мужніх героїв, що душу й тіло поклали за самостійність, волю та незалежність Батьківщини.
І саме 29 січня в приміщенні Миколаївського районного БДЮТу силами освітян організовано та проведено Годину пам’яті героїв Крут. В заході взяли участь голова Миколаївської РДА В.Шимко, голова Миколаївської районної ради О.Жила, керівник відділу освіти О.Лобик, завідувач РМК Є.Кушнір, директор БДЮТу О.Танчій, працівники районного методичного кабінету учителі та учні миколаївських шкіл.
Історичний екскурс в події далекого 1918 року разом із присутніми здійснив учитель історії Миколаївської гімназії Роман Олексин. Він, зокрема, закцентував увагу, що 97 років тому назад у бою під Крутами, що на Чернігівщині, понад 300 курсантів військової школи, студентів та гімназистів, рішуче відстоюючи право українського народу жити у власній державі, вступили у нерівний бій із значно переважаючим, добре озброєним і вишколеним противником і протягом кількох днів стримували на підступах до Києва величезну більшовицьку армію. В масштабах всесвітньої історії ця битва зовсім невеличка. Вона не є зразком військового мистецтва. Однак це – символ нескореного духу нашої нації. Їх порівнюють з трьомастами спартанцями, чи з трьомастами козаками під Берестечком. Але ж ми знаємо, що загибель студентів-це символ патріотизму й жертовності українського народу, його вільної душі й незламного духу, який завжди боровся й боротиметься за кращу долю. Можна багато про це казати, але важливіше зрозуміти, що юні студенти віддали своє життя за рідну землю!
Учень Черницької ЗОШ І-ІІІ ст. Андрій Шимбра виконав пісню «А я живий, матусенько, живий1», як вразила всіх присутніх передусім своїм змістом, мелодійністю, глибиною історичної проблематики та актуальністю. А саме виконання було професійним, майстерним, з неповторним тембром голосу, музичними відтінками та багатогранними емоціями.
Учасникам заходу методист відділу освіти О.Козак запропонувала переглянути історично-документальний фільм «Герої Крут», який ще раз констатував, що бій під Крутами – це, безумовно, героїчна, але в той же час і трагічна сторінка в українській історії, з якої ми повинні зробити належні висновки. Неможливо не захоплюватись мужністю і самопожертвою, проявленими київськими студентами, курсантами та гімназистами дев’яносто сім років тому. Це був прояв патріотизму і героїзму у найвищому розумінні цих слів.Але ми маємо усвідомлювати, що загибель сотень молодих хлопців стала наслідком відсутності єдиної політичної волі в державі, розколами і розбратом в українському суспільстві. Бій під Крутами став черговим сумним підтвердженням того факту, що Україна здатна перемогти лише коли вона Соборна і Єдина.
Всі учасники заходу залишилися твердими та єдиними в думці, що сьогодні на двадцять четвертому році незалежної Української держави перед усіма першочергове і головне завдання – утвердження Української Самостійної Соборної Держави. Державність України є на перехідному етапі ми вже не є радянською республікою, але ще не стала Українською Самостійною Соборною Державою. Тому, що в Україні була збережена система, структура та люди антинародної радянської влади. Рік тому керівники нашої держави поставили Україну на роздоріжжя. Знову поставили перед питанням: куди ми йдемо? В Європу Закону чи в «ординський порядок»? В Європу свободу чи ординську сваволю? В Європу добробуту чи ординську рівність бідності? Ми стоїмо на пограниччі. Відповідь залежить тільки від нас. І українці зробили свій вибір. Тільки від нас залежить, де буде проходити кордон між цивілізацією і ордою. І тільки від нас залежить, по якій стороні кордону ми будемо. І українці свій вибір зробили, коли виникла загроза військового вторгнення сусідньої держави українці стали на захист і збереження України. Тому. Що Україна це територія гідності і свободи. Українці продемонстрували свою європейскість, своє прагнення до свободи. І відстоюють свій вибір в жорстокій боротьбі сам на сам проти лютого ворога. В цій боротьбі українці ще більше згуртовуються, стають сильнішими і впевнено йдуть до перемоги. Бо знають, що не ми напали, а на нас напав ворог, ми маємо йти шляхом правди. Правда на нашому боці, тому Бог з нами. А де Бог, там перемога.
Бо якщо не ми, то хто?
Як не тепер, то коли?
Як потрібно, значить, можливо.
Ми хочемо перемогти, ми можемо перемогти,
Ми переможемо!
Слава Україні! Героям Слава
|
3 грудня 2014 року у Демнянському НВК відбувся семінар-практикум педагогів- організаторів миколаївського округу на тему «Національно-патріотичне виховання – невід’ємна частина виховної роботи школи».
|
Засідання міжпредметної творчої групи учителів географії та історії "Роль географічного та історичного краєзнавства в процесі вивчення рідного краю" |
13 листопада 2014 року у приміщенні психологічного кабінету Миколаївської ЗОШ №1 відбулося засідання творчої групи МО практичних психологів та соціальних педагогів.
У роботі взяли участь досвідчені п/п та с/п: Артимко С.І., Русиник Л.Г., Субота Н.І., Сидор Г.І., Ревера С.С., Джаган Н.Я.,Сінькевич Г.Й., зав. РПМПК Клим Г.І., методист РМК Лутчин Т.Я.
Учасники творчої групи обговорили інноваційні підходи в профілактиці насильства. Зокрема щодо організації роботи п/п та с/п з дітьми, які постраждали від насильства та засоби протидії негативним наслідкам жорстокого поводження з дітьми. Розробили методичні рекомендації щодо роботи психологічної служби району у даному напрямку,
виокремили основні види соціальної профілактики насильства у молодіжному середовищі: первинна, вторинна та третинна, визначили, що кожний з видів профілактики має свої особливості.
До первинної соціальної профілактики насильства відноситься формування активного стилю життя, який забезпечує реалізацію прав, задоволення потреб та інтересів особистості. Профілактична робота тут носить інформаційний характер, оскільки спрямована на формування в особистості неприйняття та категоричну відмову від маніпуляції.Первинна соціальна профілактика насильства серед дітей та учнівської молоді може бути проведена шляхом включення цієї проблеми в плани виховної роботи навчальних закладів як компонент профілактики негативних явищ в учнівському середовищі (проведення тематичних класних годин).
Вторинна соціальна профілактика насильства є груповою. Метою цього виду профілактики є зміна ризикованої малоадаптивної поведінки на адаптивну. У результаті цієї профілактики передбачається зміна ставлення особистості до себе та оточуючих, навчання навичкам поведінки в ситуаціях, які можуть призвести до насильства.Вторинна соціальна профілактика насильства може проводитися шляхом розроблення та проведення тренінгів для дітей підліткового віку та учнівської молоді з проблем насильства.
Третинна соціальна профілактика спрямована на інтегрування в соціальне середовище осіб, які потерпіли від насильства. Третинна профілактика передбачає виявлення причин та особливостей поведінки молодої особи, які призвели до виникнення проблеми. Тобто, як бачимо, цей вид профілактики проводиться на особистісному рівні. Важливо, щоб цю роботу вів фахівець психологічної служби школи.
На виконання спільного наказу департаменту освіти та головного управління Міністерства внутрішніх справ України у Львівській області у кожному навчальному закладі психологічною службою заведено «Журнал обліку звернень та повідомлень про жорстоке поводження з дітьми або загрозу його вчинення».
Зав. РПМПК Клим Г.В. прокоментувала нові підходи в організації корекційного навчання з дітьми з особливими освітніми потребами. Галина Володимирівна доповіла, що у нашій країні, як і в усьому світі, з різних причин зростає кількість дітей із відхиленнями у розвитку. Останнім часом міжнародна спільнота запропонувала використовувати для дітей із порушеннями термін «діти з особливими освітніми потребами», який стосується однаковою мірою як інвалідності у важкій формі, так і середніх за ступенями порушень. До них належать:
• порушення слуху (глухі, зі зниженим слухом);
• порушення зору (сліпі, зі зниженим зором);
• порушення мовлення;
• порушення опорно-рухового апарату (ЦЩП);
• розумова відсталість;
• затримка психічного розвитку.
Для реалізації основних положень Концепції ООН про права дитини, забезпечення виживання, захисту і розвитку дітей спеціальне навчання в нашій країні здійснюється за трьома напрямами:
1. Спеціальні школи (школи-інтернати).
2. Інтегроване навчання в умовах загальноосвітньої школи.
3. Інклюзивне навчання — спільне перебування дітей із різними порушеннями психофізичного розвитку з їхніми здоровими ровесниками.
Методичні рекомендації, що розробили та запропонували члени творчої групи рекомендовано для використання у роботі усім членам МО практичних психологів та соціальних педагогів.
|
30 жовтня 2014р. відбувся семінар учителів початкових класів Розвадівського локального округу з теми «Вивчай і знай свій рідний край. Формування читацьких компетентностей на уроках у початкових класах з використанням краєзнавчого матеріалу.» У рамках семінару вчителі побували в музеї Михайла Біласа у місті Трускавці, обговорили питання розвитку навичок читання на уроках навчання грамоти у 1 класі, розвиток фонематичного слуху молодших школярів як вид читацьких компетентностей.
Перед учителями виступила Воробець Н.Т.,методист відділу освіти, яка наголосила, що читацька компетентність молодшого школяра – це володіння комплексом читацьких знань, умінь і навичок, ціннісних ставлень учнів, які дають змогу школяреві свідомо здійснювати пошук книжок, відбір інформації для вирішення навчально-пізнавальних завдань і використовуються у процесі сформованості повноцінної навички читання, розуміння текстів різних жанрів, обізнаності з колом читання( доступного дітям цього віку), сформованості особистих ціннісних суджень щодо прочитаного.
Дженджера Л.В., учитель Розвадівської ЗОШ, зазначила, що актуальною стає проблема розвитку читацької самостійності молодших школярів. Оскільки самостійна робота з книгою є передумовою інтелектуального та духовного зростання учнів. Зрозуміло, що неможливо сформувати читацьку компетентність без правильної і серйозно поставленої роботи учнів з перших днів навчання з книгами із доступного кола читання, без виховання в дітей бажання і звички у вільний час звертатись до книги, уміти обирати їх.
Усі педагоги погодилися з думці, що завдання учителя початкових класів не тільки навчити свідомо, правильно, виразно читати, розуміти, аналізувати твори, але і формувати у дітей соціальні, моральні цінності через художні образи літературних творів; розвивати мовлення учнів; формувати уміння створювати власні висловлювання за змістом прочитаного(прослуханого); розвивати творчу літературну діяльність школярів; формувати у них навички самостійної роботи з різними типами і видами дитячих книжок; уміння здійснювати відбір інформації для вирішення навчально-пізнавальних завдань. Успішно вирішити їх можна за умови добре спланованих уроків. Учителі Розвадівської ЗОШ запропонували розроблені ними конспекти уроків; учасники семінару обмінялися досвідом щодо проведення навчальних занять із літературного читання. |
Днями у відділі освіти відбулися навчально-методичні збори учителів предмета «Захист Вітчизни», медико-санітарної підготовки. Про викладання предмета «Захист Вітчизни» та організацію військово-патріотичного виховання учнівської молоді у 2014-2015 н.р. присутнім розповіла завідувач РМК Кушнір Є.І. Євгенія Іванівна зосередила увагу присутніх на обов’язковості виконання наказу відділу освіти від 01.10.2014 року №01-06/292 «Про підсумки викладання предмета «Захист Вітчизни» та завдання на 2014 -2015 н.р.».
Методист РМК Т.Я. Лутчин прокоментувала законодавче забезпечення викладання предмета «Захист Вітчизни». Зокрема зупинилася на Указі Президента України Л. Кучми «Про концепцію допризовної підготовки і військово-патріотичного виховання молоді», постанові кабміну «Про допризовну підготовку». Більш конкретно розглянула ЗУ «Про Збройні Сили України», «Про оборону України», «Про цивільну оборону України». Учасники зборів обговорили Воєнну доктрину України.
Методист РМК М.С. Гураль проаналізував стан матеріально-технічного забезпечення предмета, ознайомив з Положенням про проведення військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура») в районі, а завідувач сектором молоді та спорту Миколаївської РДА Наконечний І.І. – з Положенням про проведення спартакіади допризовної молоді.
З методикою викладання стройової підготовки на уроках предмета «Захист Вітчизни» познайомив учителів керівник районного методичного об’єднання Білик М.В. Микола Володимирович також презентував свій досвід з організації і проведення трьохденних навчально-польових зборів з учнями.
Учитель-методист Миколаївської ЗОШ №1 Підкович О.А. розповіла присутнім про основні системи організму людини, їх функції, надання першої допомоги при отруєннях організму.
В рамках проведення зборів відбулися волонтерські навчання з проблеми надання першої домедичної допомоги у надзвичайних ситуаціях, зокрема і в умовах бойових дій. Навчання з учителями проводили лікар-реаніматолог районної лікарні Устіянович Леся Степанівна та лікар-травматолог районної поліклініки Ревус Володимир Ігорович.
Учителі навчилися надавати першу допомогу при внутрішніх та зовнішніх кровотечах, переломах та вивихах, обмороках, опіках, обмороженнях, познайомилися із способами транспортування потерпілих та накладання шин з підручного матеріалу, накладання кровоспинного джгута. |
Днями відбувся семінар-тренінг учителів фізичної культури району з модуля «Туризму». Досвідом роботи з колегами поділився учитель фізичного виховання Вербізької ЗОШ Галапач Степан Михайлович.
Практична частина семінару проходила в селі Труханів Сколівського району. Після проведення методистом РМК Гуралем М.С. інструктажу з техніки безпеки, учитель фізичної культури Галапач С.М. запросив всіх на туристичний практикум щодо підготовки споряджень, техніки в’язання вузлів та переправи через перешкоди. Учасники семінару набули додаткових практичних навиків та зуміли легко впоратись із доведеним завданням, випробувавши в екстремальній ситуації.
|
Напередодні першовересня у приміщенні районного Будинку дитячої та юнацької творчості відбулася традиційна розширена нарада педагогічних працівників району, учасниками якої були директори навчальних закладів району, заступники директорів з навчально-виховної роботи та голови профспілкових комітетів.
Зібрання розпочалось вшануванням пам’яті земляків, які загинули в зоні АТО та виконанням Державного гімну України.
Керівник відділу освіти Лобик О.П. проаналізував стан освіти в районі та окреслив завдання на наступний навчальний рік, зокрема, і з національно-патріотичного виховання учнівської молоді.
Про досягнення освітян та учнів району в минулому навчальному році говорила завідувач РМК Кушнір Є.І.
З вітальним словом на нараді виступили голова Миколаївської райдержадміністрації В.Я. Шимко та голова Миколаївської районної ради О.В. Жила. Голова галузевої профспілки С.К. Дубик зупинилася на питаннях соціального захисту педагогічних працівників. Досвідом роботи поділилась заступник директора з навчально-виховної роботи Рудниківської ЗОШ Галина Сподарик та директор Київецької ЗОШ Володимир Матвіїшин.
У роботі наради взяла участь головний спеціаліст департаменту освіти і науки Львівської ОДА Сівокозова Людмила Артемівна, яка в своєму виступі наголосила на важливості військово-патріотичного виховання учнів. Групі вчителів вона вручила грамоти департаменту освіти за результатами атестації у 2014 році.
|
Вивчення історії є одним із найважливіших чинників формування національної свідомості народу. “Без знання минулого неможливо точне поняття про сучасне”, – справедливо наголошував видатний український історик М.С.Грушевський. За короткий час в Україні створено нову цілісну систему викладання історії України та всесвітньої історії, повністю оновлено зміст та структуру історичної освіти. Вона повністю звільнена від ідеологічних, вузько класових підходів і поглядів на розвиток суспільства, оцінювання минулого та перспективи майбутнього. Новий навчально-методичний комплекс зорієнтований на пріоритети науки, гуманістичні та демократичні цінності, інноваційні педагогічні технології, їхнє поєднання з досягненнями народної педагогіки.
Саме під таким кутом зору відбулося секційне засідання учителів суспільно-гуманітарного циклу, перед якими з цікавою, сучасною, модерновою, лекцією-презентацією про складний державотворчий життєвий шлях короля Данила виступив доктор історичних наук, професор Львівського національного університету Л.Войтович. Леонтій Вікторович наголосив, що ХІІI століття в Україні пов'язане з ім'ям Данила Романовича — сина великого князя Романа Мстиславича, що заснував у 1199 році Галицько-Волинську державу. На думку пана професора Галицько-Волинське князівство — це «друга велика держава на українській землі, збудована українськими руками, яка зуміла об'єднати біля себе більшу частину української етнографічної території свого часу».
А завершив свою лекцію інформацією про те, що НЕЩОДАВНО ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ ВНЕСЛА ЗМІНИ ДО ЗАКОНУ ПРО ДЕРЖАВНІ НАГОРОДИ УКРАЇНИ, ЗАСНУВАВШИ МЕДАЛЬ КНЯЗЯ ДАНИЛА ГАЛИЦЬКОГО. НЕЮ НАГОРОДЖУВАТИМУТЬСЯ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІ ЗБРОЙНИХ СИЛ УКРАЇНИ Й ІНШИХ ВІЙСЬКОВИХ ФОРМУВАНЬ, А ТАКОЖ ДЕРЖАВНІ СЛУЖБОВЦІ ЗА ЗНАЧНИЙ ОСОБИСТИЙ ВНЕСОК У РОЗБУДОВУ УКРАЇНИ, СУМЛІННУ Й БЕЗДОГАННУ СЛУЖБУ УКРАЇНСЬКОМУ НАРОДОВІ.
Своє бачення національно-визвольної боротьби миколаївчан за волю та незалежність України прокоментував кандидат історичних наук Ярослав Богданович Папуга. Зокрема зупинився на національних чинниках, що сформували підґрунтя боротьби на ідеологічному фронті та історичне значення видавництва періодики у глибокому підпіллі. Всім присутнім історикам Ярослав Богданович запрезентував буклети про життєвий та творчий шлях Михайла Палідовича-Карпатського- головного редактора журналу «Ідея і чин», що був органом Проводу ОУН на українських землях у 1942-1946 роках.
Методист РМК Т.Лутчин наголосила, що відповідно до проекту Концепції історичної освіти України визначено основні підходи і головні принципи викладання, серед яких:
а) науковість
б) об’єктивність
в) демократизм
г) гуманізм
д) національний компонент
е) цивілізаційність
Співдоповідачі на секційному засіданні констатували, що однією з проблем викладання історії є комплексний підхід до засвоєння історичного матеріалу. Як правило, більшість учнів в цілому володіють історичними фактами, можуть викладати їх у хронологічній послідовності та знають найважливіші історичні дати. У той же час проблемою залишається формування у школяра загального історичного світогляду. Учні досить абстрактно уявляють історичний процес. Викликає труднощі оперування та використання понятійного апарату.
Але найголовніше-усі присутні учителі визнали, що особистість педагога, його висока особиста культура – запорука педагогічного успіху. Саме вони пробуджують в учнів інтерес до навчального предмета, бажання продуктивно працювати, спонукають до дослідницької роботи. Справжній учитель завжди бачить у своїх вихованцях передовсім особистість, а лише потім учня. Хочеться нагадати думку В.О.Сухомлинського: “Якщо ми будемо намагатися, щоб всі сили душі дитини були поглинуті уроками, життя її стане нестерпним. Вона повинна бути не тільки школярем, а насамперед людиною з багатогранними інтересами, запитами, прагненнями”. Зовнішній вигляд, емоційність мовлення, доброзичливість педагога часто створюють важливий позитивний образ, який є прикладом для школярів. Відкритість, щира увага вчителя до внутрішнього світу учнів, розуміння їх – народжують повагу і довіру до педагога, бажання йти за ним.
|
26 серпня 2014 року на базі Миколаївської ЗОШ№1 відбулося чергове засідання районного методоб`єднання учителів початкових класів.
Н. Воробець, методист методичного кабінету відділу освіти, проаналізувала навчально-виховний процес у початкових класах ЗНЗ району за 2013-2014 н.р. та визначила шляхи щодо подальшого удосконалення навально-виховнї роботи у 2014-2015н.р. Також учителі обговорили інструктивно-методичні матеріали щодо контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів та опрацювали методичні рекомендації Міністерства освіти і науки щодо організації навчально-виховного процесу в початковій школі в 2014-2015н.р.
Дацьо Л.В., голова Миколаївського ЛОО, проаналізувала та поділилася досвідом роботи округу. Людмила Володимирівна відмітила що у окрузі було проведено семінари-практикуми із теми«Формування ключових компетентностей в молодших школярів за новим Державним стандартом початкової освіти» на базі Миколаївськоїї ЗОШ№2 та «Розвиток творчих здібностей засобами мистецтва на уроках у початкових класах» на базі Липівської ЗОШ. Учителі округу діляться своїм досвідом роботи. Теличко О.І.,учитель-методист , видала методичний посібник «Працюємо за новим букварем», Мірошнікова Н.З.,Ткач Н.М., учителі вищої категорій ,– методичні рекомендації до проведення занять у короткотривалій дошкільній групі «Крок до школи»
|
В актовій залі відділу освіти нещодавно відбулося секційне засідання заступників директорів шкіл з навчально-виховної роботи, на якому з питання організації методичної роботи в 2014-2015 н.р. виступила завідувач методичного кабінету Євгенія Кушнір, а також познайомила присутніх із змінами в навчальних планах на 2014-2015н.р. та його структурою.
Методист РМК Приндота В.І. та Воробець Н.Т. торкнулися питання організації курсової підготовки та атестації педагогічних працівників.
З методичними рекомендаціями щодо викладання історії в новому навчальному році та правовиховної роботи познайомила присутніх методист Лутчин Т.Я. |
|
|
Пошук |
|
|
Останні новини |
|
|
Посилання |
|
|
|