26 серпня 2015 року на базі Миколаївської ЗОШ І- ІІІ ст. №1 проведено серпневу нараду вчителів, які здійснюють навчання дітей з особливими освітніми потребами за індивідуальною формою.
На засіданні було розглянуто наступні питання:
1. Організація навчально-виховного процесу для учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів у 2015/2016 навчальному році;
2. Обговорення проекту Закону України «Про освіту»;
3. Підсумки проведення моніторингу якості надання освітніх послуг для дітей, що навчалися за індивідуальною формою у 2014- 2015 н.р.
4. Характеристика розвитку пізнавальних психічних процесів. Методи впливу на розвиток пізнавальних процесів учнів під час навчального процесу.
5. Корекційно-реабілітаційна діяльність педагога в освітньому просторі;
6. Інтеграція дітей з обмеженими психофізичними можливостями в загальноосвітні заклади району.
З вітальним словом до учасників засідання звернулася завідувач районної психолого- медико- педагогічної консультації О. А. Лущ, яка ознайомила присутніх із змістом листа Міністерства освіти і науки України від _05.06._ 2015 № _1/9-280 «Про організацію навчально-виховного процесу для учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів у 2015/2016 навчальному році» , проаналізувала склад робочих навчальних планів на 2015/2016 навчальний рік для загальноосвітніх навчальних закладів для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку із урахуванням поетапного переходу спеціальних навчальних закладів на нові навчальні плани і програми (лист МОН від 25.06.2014 № 1/9-335 «Про навчальні плани та програми спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів на 2014/2015 навчальний рік») та інформувала про перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в загальноосвітніх навчальних закладах для навчання дітей з особливими освітніми потребами (за нозологіями) у 2015/2016 навчальному році. Також завідувачем ПМПК були підведені підсумки проведеного моніторингу якості надання освітніх послуг для дітей, що навчалися за індивідуальною формою у 2014- 2015 н. р. та зачитано зміст наказу відділу освіти Миколаївської РДА від 29 квітня 2015 року № 01– 06/ 127 « Про підсумки проведення ІІ етапу моніторингу якості надання освітніх послуг для дітей, що навчаються за індивідуальною формою».
Консультант (практичний психолог) районної ПМПК Я. Р. Коваль презентувала майстер-клас «Корекційно-реабілітаційна діяльність педагога в освітньому просторі», а також розповіла про інтеграцію дітей з обмеженими психофізичними можливостями в загальноосвітні заклади району: за і проти, наголошуючи на тому, що основна роль у процесі освітньої інтеграції дитини відводиться сім’ї, яка є одним із основних факторів її залучення до системи суспільних відносин та охарактеризувала розвиток пізнавальних психічних процесів дітей з особливими освітніми потребами.
|