Меню сайту |
|
|
Категорії розділу |
|
|
Форма входу |
|
|
Останні фото |
|
|
Наше опитування |
|
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
|
|
Всього матеріалів в каталозі: 148 Показано матеріалів: 1-20 |
Сторінки: 1 2 3 ... 7 8 » |
На
базі дошкільного навчального закладу «Золотий півник» с. Київець 22 березня 2018 року відбувся районний
семінар «Патріотичне виховання дошкільників засобами інтегрованої освітньої
діяльності» для завідувачів та
вихователів дошкільних навчальних з метою:
• підвищити рівень
теоретичної підготовки педагогів щодо питань патріотичного виховання
дошкільників в умовах сьогодення;
• розкрити необхідність посилення патріотичного виховання у ДНЗ;
• удосконалити уміння і навички педагогів щодо організації патріотичного
виховання дошкільників;
• розширити та уточнити знання педагогів щодо принципів, методів, приймів і
форм роботи з дітьми з основних напрямів патріотичного виховання дітей
дошкільного віку.
Актуальність
патріотичного виховання підростаючого покоління розкрила у своєму виступі
завідувачМартекляс М.М. зазначивши, що нині, відроджуючи, пробуджуючи до життя
національні традиції, національний дух нашого народу, ми повинні виховувати
свідомого громадянина і патріота нашої держави. Сьогодні, як ніколи, дане
питання є актуальними, тому починати цю роботу потрібно з дошкільного закладу.
Вихованці
дошкільного закладу продемонстрували свої знання про рідне село, державу,
державні символи, під час інтегрованого заняття «З Україною в серці», яке
провила вихователь Шеремета І.І.разом із
музичний керівник Кіцак А.М. Влучні
жарти , народний гумор, танці, пісні полонили серця всіх присутніх на семінарі.ВиховательДзіваковська
О.І. провела майстер-клас із виготовлення ляльок-мотанок.Всі учасники семінару мали можливість виготовити власноруч ляльку згідно
зі старовинними звичаями та традиціями.Ляльку-мотанку здавна вважали
оберегом дому, сім’ї, дітей, господарства, близьких та рідних. Вона захищає
людину від неприємностей та бід.
Кожен з учасників семінару отримав для себе багато цікавого та корисного для
подальшого впровадження
у власний досвід.
|
13 березня 2018 року на
базі Миколаївської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 відбулася нарада-семінар вчителів
математики закладів загальної середньої освіти району. Учасники наради разом з
методистом РМК відділу освіти Приндотою В.І. обговорили лист МОН України від
31.01.2018 р. №1/9-66 «Про організоване
завершення 2017-2018 н.р. та
особливості проведення ДПА у закладах загальної середньої освіти», завдання
Нової української школи – школи майбутнього ; характеристики сучасного вчителя відповідно до нового Закону України «Про
освіту».
Друга частина
наради-семінару була присвячена темі «Вплив інформаційних технологій на
результативність вивчення математики». Учасникам семінару було
представлено три майстер-класи:
-
«Використання
інтерактивної дошки» (Гарник Г.П. – учитель математики Київецького НВК)
Під час
проведення майстер-класу Галина Павлівна ознайомила присутніх із інструментами
дошки, інтернет- ресурсами, показала побудову дотичних до кіл та побудову
перерізів стереометричних фігур, а також запропонувала інтерактивні вправи
розроблені особисто.
-
«Використання
методу проектів на уроках математики» (Свідрик О.В. – учитель математики
Березинської ЗОШ )
Ольга
Володимирівна наголосила, що школа має дати державі випускника здатного швидко
адаптуватися до будь-яких змін в оточуючому середовищі, а метод проектів є
одним із провідних засобів перетворення школи навчання в школу життя, його
застосування в процесі викладання математики дає можливість забезпечити зв’язок
теоретичного матеріалу з його практичним застосуванням, значно підвищити результативність
вивчення окремої теми. Вчитель продемонструвала можливості інтерактивної дошки
при складанні проекту.
-
«Я
роблю це так!» (Чень М.Я. – учитель математики Миколаївської ЗОШ І-ІІІ ст. №1)
Викладання
– це мистецтво, а не ремесло; винаходити, удосконалюватися – це єдиний курс
сучасного вчителя. Марія Яківна в ігровій формі проводила навчання в групах
щодо формування компетентностей, учасники семінару за допомогою висловів
відтворювали якості креативного вчителя; склавши асоціативний кущ, створювали
модель креативного учня.
В
обговоренні доцільності використання інтерактивної дошки на уроках математики
ділилась досвідом вчитель Миколаївської
гімназії Фарат Л.М., яка підкреслила, що було б добре мати і програмне
забезпечення для вивчення математики, яке б полегшило підготовку вчителя. |
22
лютого 2018 року у Миколаївському ЗЗСО І-ІІІ ст. №1 відбувся семінар-практикум
практичних психологів та соціальних педагогів «Психологічний супровід
педагогічних інновацій». В роботі семінару взяли учать п/п та с/п навчальних
закладів району, які впроваджують психолого-педагогічні інновації, а саме
інформаційно-освітню програму «Сімейна розмова».
Практичний
психолог-методист вищої кваліфікаційної категорії Л.Г.Русиник презентувала свій
досвід роботи у втіленні інформаційно-освітньої програми «Сімейна розмова» та
розповіла про організовану системну роботу по здійсненню психологічного
супроводу інновацій.
·
Діагностика (визначення
індивідуальних особливостей дитини за спеціальними психодіагностичними
методиками).
·
Розвивальна робота
(проведення занять з учнями з розвитку пам'яті, уваги, мислення тощо згідно з
програмами розвивальних курсів; тематичні соціально-психологічні тренінги:
групові заняття, спрямовані на вирішення конкретних завдань, наприклад,
орієнтація учнів на здоровий спосіб життя, розвиток комунікативних навичок,
лідерських умінь тощо).
· Голова МО Артимко С.І. доповнила,
що основною метою психологічного супроводу
навчально-виховного процесу в школі вважається підтримка комфортного освітнього
середовища, яке сприяє найбільш повному розвитку інтелектуального,
особистісного і творчого потенціалу суб’єктів освітнього процесу. Комплексне
застосування цих напрямів ППС дозволяє дослідити стартові можливості та
динаміку розвитку дитини в освітньому процесі, надати підтримку й допомогу
учням у рішенні завдань розвитку, навчання, виховання, соціалізації. Це передбачає
професіоналізм адміністрації, педагогічних працівників, психолога, соціального
педагога, їх здатність до системного аналізу проблемних ситуацій, програмування
та планування діяльності, спрямованої на їх вирішення, об'єднання з цією метою
всіх учасників освітнього процесу (учня, батьків, педагогів, адміністрації
тощо).
Окрім цього, Русиник Л.Г. спільно з класоводом Куртяник
Х.О. підготувала та провела навчально-психологічний пізнавальний урок у 2-В
класі, який навчається за науково-педагогічним проектом «Інтелект України».П\п
та с/п отримали цінний досвід роботи з обдарованими учнями та мали змогу
фрагментарно здійснити психологічний супровід інновації.
Практичні психологи взяли участь
у занятті з елементами тренінгу «Роль посмішки у професійній діяльності», який
професійно провела Любов Григорівна. Усі посміхнулися, коли створювали колаж
«Моя посмішка».
Методист РМК Т.Лутчин,
підсумовуючи роботу семінару, підкреслила, що у Національній доктрині розвитку освіти поставлені
завдання щодо формування самостійної та самодостатньої особистості, здатної до
професійного розвитку, активної адаптації на сучасному ринку праці та творчої
самореалізації. Ці завдання пов'язані з новими вимогами
суспільства та реформування української освіти.
|
У Миколаївській гімназії 22 лютого відбувся семінар бібліотекарів«Ні! Я жива!Я буду вічно жити!Я в серці маю те,Що не вмирає…», присвячений 147 річниці з дня народження Лесі Українки. Бібліотекарі шкіл району мали можливість переглянути літературно-музичну композицію «Маленька Жанна д’Арк», яка супроводжувалася мультимедійною презентацією життєвого та творчого шляху дочки Прометея, співачки досвітніх вогнів, Лесі Українки. Приємною несподіванкою для присутніх став квест «Лабіринти бібліотеки». Працівники бібліотек обмінялися досвідом роботи і приємно провели час у дружньому колі. |
НУШ – це школа
до якої приємно ходити учням. Тут прислухаються до їхньої думки, вчать критично
мислити, не бояться висловлювати власну думку та бути відповідальними
громадянами.
З 2018/2019
навчального року по-новому вчитимуться всі першокласники України. Та вчителі
початкових класів Миколаївського району вже апробують нові підходи, методи та
форми навчання.
12 лютого
2018р. у Миколаївській ЗОШ І-ІІІ ст. №1зібралися вчителі, які сьогодні працюють
із першачками, щоб обговорити ідеї Нової української школи та поділитися
досвідом роботи. До роботи вчителів приєдналися головний спеціаліст відділу
освіти Субота Н.М., директор школи Огоновська Г.В. та заступники директора школи
Шлепетень І.М. , Ленців О.М.
Стасів Оксана
Юріївна, учитель-методист, тренер НУШ у Миколаївському районі, розповіла про десять ключових питань уроку в Новій
українській школі. З задоволенням учителі брали участь у майстер-класах, які
провели учителі вищої категорії Миколаївської ЗОШ №1 Ткач Н. М. та Мірошнікова
Н. З. Наталія Миколаївна розповіла про структуру та значення
ранкових зустрічей для дітей,
поділилась досвідом з проведення ранкових зустрічей у першому класі, а Наталія
Зеновіївна провела майстер-клас інтегрованого уроку з природознавства.
Серед умінь і
навичок які повинна формувати школа у своїх учнів – це критичне мислення. На
цьому питанні зупинилася методист відділу освіти Воробець Н.Т. Вона зазначила,
що у розвитку критичного мислення запитання відіграють роль запуску процесу
мислення, початку пошуку рішення. Чим частіше вчитель буде запитувати дітей про їх думку, враження тим краще. «
Важливо розуміти, що розташування запитань у певному порядку (від нищого рівня
до вищого) може не тільки розвивати в учнів мислення високого рівня, а й
підсилювати мотивацію до навчання, розвивати пізнавальний інтерес»,-
наголосила Надія Теодорівна.
Рефлексуючи з
приводу проведеного заняття учителі зазначили, що отримані знання обов’язково
будуть використовувати у своїй роботі . |
06 лютого 2018 року відбулося
чергове засідання
творчої
групи учителів
суспільно-гуманітарного циклу. До інноваційної роботи своїх колег приєднався
і начальник відділу освіти Лехович Олег Іванович, який з цікавістю вислухав
наукову доповідь кандидата історичних наук Папуги Я.Б. та презентацію досвіду
роботи учителя історії ОНЗ Більченського НВК Сенишина П.П. та зауважив, що головним
у методичної роботі відділу освіти є надання реальної, дієвої допомоги вчителям
у процесі розвитку їхньої майстерності як сплаву професійних знань, умінь і
навичок. А також наголосив, що для кожного ЗЗСО І-ІІІ ступенів відділ освіти
придбав посібник з історії України –настільну гру «Українська революція 1917-1921
років.», який допоможе більш глибше розкрити цей історичний період.
Методист РМК Т.Лутчин у своєму
інформаційному вступі наголосила, що методична система сьогодні вимагає не лише
формування педагогічної майстерності але і спрямована на вдосконалення знань, умінь і
навичок педагога, на створення умов для реалізації особистих функцій педагога,
для підвищення рівня його професійно-особистісного саморозвитку, готовності до
інновацій, створення індивідуально-авторської педагогічної або методичної
систем. Сучасний учитель – це носій освітніх суспільних змін. Основне завдання
освітян – виховати особистість
компетентну, творчу, здатну до життя й діяльності в ХХІ столітті. Але
для цього потрібен педагог з високою
компетентністю, розвиненими творчими, дослідницькими здібностями, високим
рівнем інтелігентності, духовно-морального потенціалу, конкурентоспроможності,
ерудованості, здатний до безперервної освіти.
Ярослав Богданович Папуга
поділився з істориками інформацією із своєї наукової роботи про реакцію країн
Європи на Голодомор в Україні. Розповів про архівні документи, з якими
попрацював у архівах Польщі, виокреслив основні тенденції в історичній науці
сьогодення. Також продемонстрував світлини та вирізки з газет 30-х років, які
свідчать про злочини проти українського народу.
Сенишин Петро Петрович
поділився досвідом роботи з використання ІКТ на уроках історії. Продемонстрував
багатий історико-краєзнавчий матеріал, який він
зібрав і структурував та показав презентації з курсу «Історія рідного
краю», прокоментував конспекти уроків з історії України для 11 класу.
Учасники творчої групи високо
оцінили творчу роботу своїх колег та побажали Папузі Я.Б. творчого натхнення
завершити роботу над історичною монографією та видати її. А також запропонували
поширити досвід істотко-краєзнавчої роботи Сенишина П.П. серед колег
–істориків.
|
01 лютого 2018 року у приміщенні Миколаївського НВК відбулося планове засідання МО практичних
психологів та соціальних педагогів з проблеми організації та проведення
комплексу корекційно-розвивальних занять для формування психологічної
готовності дітей до навчання у школі.
У роботі методичного об’єднання взяли участь практичні психологи навчальних
закладів Миколаївського району та Розвадівської ОТГ.
Методист РМК Т.Лутчин наголосила у своєму виступі, що мета роботи п/п та с/п у даному
напрямку - сприяння в оволодінні дітьми
раннього дошкільного віку комунікативними засобами спілкування з однолітками та
дорослими, створення розвивального мовленнєвого середовища відповідно до віку
дитини та її індивідуальних особливостей, розвиток та корекція
психофізіологічної основи мовленнєвої діяльності – різних видів сприйняття,
дихання, артикуляційних навичок, дрібної моторики, формування
мотиваційно-спонукального рівня мовленнєвої діяльності, розвиток пізнавальної
активності, психолого-просвітницька робота з вихователями, учителями та батьками.
Голова методичного об’єднання
С.І.Артимко у своїй презентації розгорнуто прокоментувала апробовані та
адоптовані, рекомендовані Центром ППСР корекційні заняття для роботи з дітьми
щодо формування психологічної готовності дітей до навчання у школі.
Практичний психолог-методист Л.Г.Русиник з
досвіду роботи, та опираючись на досягнення психологічної та педагогічної наук,
звернула увагу на те, що корекційно-розвивальні заняття спрямовані на розвиток
та формування психологічної готовності до навчання дітей у школі, які включають
у себе як інтелектуальну готовність (достатній рівень уваги, пам’яті, мислення
, уяви, творчих здібностей) так і емоційно-вольову та мотиваційну готовність.
Розпочинаючи свою корекційну роботу у
лютому, практичні психологи та соціальні педагоги пам’ятають, що з вересня
місяця першокласники навчатимуться за новим державним стандартом початкової освіти та вчитимуться у новій
українській школі.
|
26 грудня 2017 року на базі
Розвадівської ЗОШ 1-ІІІ ступенів відбувся семінар-практикум вчителів трудового
навчання на тему : «Виготовлення ялинкових прикрас». Учасники семінару побували на показовому уроці з трудового навчання (обслуговуюча праця) у 9
класі, який підготувала та провела вчитель трудового навчання Дмитровська Ольга
Михайлівна. Під час уроку діти мантрували історією виникнення ялинкових прикрас
та виготовляли їх власноручно, а також з учасниками семінару ділився досвідом
виготовлення ялинок з фанери учитель трудового навчання Грица Б.С.
Методист з кадрових питань
РМК відділу осіти Сидор Г.Р. ознайомила учасників
семінару з новим Законом України «Про освіту» та підвела підсумки ІІ етапу
районної олімпіади з трудового навчання. |
14 грудня 2017 року в Дроговизькому НВК відбувся семінар - практикум учителів математики на тему: "Використання ІКТ на уроках математики". Учасники семінару побували на показових уроках у 5 та 9 класах, які проводили Осипчук В.В. та Вейсер Л.С. Присутнім запропонували урок математики у 5-му класі на тему" Об'єм прямокутного паралелепіпеда та куба. Розв'язування задач і вправ" (Осипчук В.В.) з використанням мультимедійного комплекту, а також підсумковий урок з алгебри в 9-му класі на тему "Квадратична функція, її графік та властивості" з використанням інтерактивної дошки. Після уроків учасники семінару провели круглий стіл "Вплив інформаційних технологій на результативність вивчення математики", у якому активну участь взяли вчителі: Бецко Л.Ф.(Більченський НВК), Салдан Т.І. (Рудниківський НВК), Дзюма В.В. (Новосілко - Опарська ЗОШ), Курик О.М. (Роздільська ЗОШ). Методист РМК Приндота В.І. наголосила на ст. 42 Закону України про Освіту, зокрема на дотриманні академічної доброчесності педагогічними працівниками під час оцінювання результатів навчання та на дотриманні академічної доброчесності здобувачами освіти (учнями) під час виконання письмових робіт, зупинилась на позакласній роботі з математики, підвела підсумки ІІ етапу районної олімпіади з математики. Керівник РМО вчителів математики Огоновська Г.В. ознайомила учасників семінару з вимогами до сучасного уроку згідно Концепції "Нова українська школа". У роботі семінару взяли участь заступник директора з навчально -виховної роботи Семчишин А.А., яка презентувала роботу педагогічного колективу навчального закладу, зокрема вчителів математики, та голова сільської ради Мельник І.В., якому небайдужі питання впровадження Концепції нової української школи. |
6 грудня 2017 року
у Рудниківському НВК відбувся семінар-практикум учителів географії. Учитель
географії Гусак Марія Іванівна поділилася своїм досвідом роботи «Використання
інноваційних технологій під час вивчення курсу географії». Показала можливість
використання інтерактивної дошки на уроках географії. Учитель географії
Розвадівської ЗОШ І-ІІІ ст. провела майстер-клас «Південна Америка»
(узагальнюючий урок)».Методист РМК Кузів С.І. ознайомила з підсумками районного
етапу олімпіади з географії. Учасники семінару мали змогу побачити брейн-ринг
між учнями 7-8 класів «Навколо світу за 1 хвилину».Обговорення побаченого
відбулося за круглим столом, де учасники семінари мали змогу висловити свої
думки і поділитися своїм досвідом. |
5 грудня 2017 року у
Колодрубівській ЗОШІ-ІІІ ст.. відбувся семінар-пактикум учителів початкових
класів .
Учасники семінару мали
можливість познайомитися з навчальним закладом, який презентувала директор школи Кордюк Галина Іванівна, були учасниками виховного заходу «Новорічні
веселики» , відвідали урок у другогому класу який проводила Іванечко Катерина
Мирославівна . Педагог давала урок з використанням ІКТ на тему « Пейзаж у
художньому творі. Тарас Шевченко».
У другій
частині семінару відбувся круглий стіл на якому учителі обговорили
проект Типової освітньої програми
початкової освіти (цикл І).
|
28 листопада 2017 року у Дроговизькому
навчально-виховному комплексі «загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ
ступенів-дошкільний навчальний заклад» відбувся семінар-практикум вчителів
початкових класів з теми «Інтегроване навчання як засіб формування
інтегрованого мислення учнів». Родзинкою
семінару став інтегрований урок з
природознавства та інформатики у 2 класі «Осінні зміни в житті звірів.
Початкові уявлення про Інтернет», який проводили Драголюк Ольга Богданівна,
вчитель природознавства, та Заболотна Оксана Богданівна, вчитель інформатики.
На уроці діти дізнавалися про зміни в житті звірів восени, допомагав їм у цьому
Інтернет, обговорювали в групах власні спостереження за поведінкою звірів
восени. А також довідалися що таке комп`ютерна мережа, про
комп`ютерні віруси та антивіруси. В кінці уроку бажаючі учні
могли сісти у «крісло
автора» і висловити свої думки про урок
та побажання щодо наступних уроків.
А методист кабінету розвитку освіти ЛОІППО
Занік Г.В. провела майстер-клас «Як стати автором педагогічного видання».
Галина Віталіївна вчила правильно підбирати
матеріал до друку та робити його аналіз. Звернула увагу на те, що тема і
зміст обраного матеріалу повинні бути цікавими
широкому загалу вчителів. А грамотно оформлений список використаної
літератури-один із показників науковості підходу, коректності та
відповідальності автора.
Підводячи
підсумки семінару вчителі погодилися, що зараз як ніколи є актуальні слова В.
Сухомлинського «Початкова школа повинна стати школою мислення, фундаментом
творчих здібностей учнів.» |
16 листопада 2017 року практичні психологи і соціальні педагоги району підготували та провели семінар-практикум на базі Устянської ЗОШ І-ІІ ступенів «Асертивність як умова ефективного спілкування». Але родзинка семінару полягала у тому, що колеги психологи розробили заняття з елементами тренінгу для учнів 1-9 класів та учителів і самі пішли у класи. Перед початком роботи семінару усі хвилювалися, перевіряли цифрові носії на своїх ноутбуках, підключали колонки, готували роздатковий методичний матеріал та дарунки маленьким учням. Методоб’єднання вперше використало таку форму проведення семінару, на попередньому засідання вирішили, що готові до впровадження нових, цікавих змін. Психологи об’єдналися у пари і вибрали класи. Практичні психологи методисти-Любов Русиник та Світлана Артимко підготували цікаву тему для обговорення в педагогічному колективі «Синдром професійного вигорання». Колеги-учителі радо йшли на контакт, були комунікабельні та активні. З цікавістю сприймали нову інформацію. Емоційно переглядали відеоролики – притчі. Від душі дякували за спілкування. Після проведення занять усі зібралися в учительській для обговорення. Ярина Коваль і Тетяна Фик емоційно розповіли про те, як уважно першокласники переглядали театралізований ляльковий театр у їхньому виконанні «Про добро». Наталія Субота та Любов Грисюк у 9 класі зуміли зацікавити дітей терапією танцем, навчили робити перші кроки до самовизначення. У 8 класі працював Борис Рожко та Любов Швед, які відзначили надзвичайний позитив з боку дітей, їхню доброту та відкритість у спілкуванні. Уляна Головацька у захопленні констатувала які діточки у класі начитані та ерудовані. Катерина Хлопецька відзначила, що учні знають багато казок, аналізують риси характеру героїв. Галина Сидор та Наталія Кащак зазначили наскільки діти у їхньому класі були емпатійними, толерантними, доброзичливими. Марія Кунець і Світлана Марунчак передали всім запрошення діточок прийти до них ще раз і продовжити співпрацю, а Світлана Оленюк і Надія Джаган доповнили, що їх з класу діточки не хотіли відпустити і просили залишитися ще на один урок. Голова МО С.Артимко зазначила, що в школі прослідковується системна, щоденна праця практичного психолога Христини Левицької і всі подякували колезі за її роботу. Від імені психологів Тетяна Лутчин подякувала заступнику директора Маряні Більській та всім учителям школи за їхню нелегку працю і за таких розумних та толерантних вихованців, за належну підготовку школи до проведення експериментального семінару Наталія Субота і Оксана Заболотна, підсумовуючи роботу семінару зазначили, що ідея асертивності передбачає формування в особистості визначеної якості поведінки, завдяки якій вона може володіти спонтанними реакціями, розумним проявом емоцій, вмінням прямо говорити про свої бажання і вимоги, здатна висловлювати власну точку зору, не боячись заперечувати, використовуючи аргументацію, наполягати на своєму в ситуаціях, коли будь-яка аргументація виявляється зайвою. А Любов Швед доповнила, що володіти тактикою задоволення справедливих вимог і відмови у відповідь на неприпустимі прагнення потрібно таким чином, аби при цьому не порушувалися права інших людей. |
Сучасне
суспільство вимагає виховання самостійних, ініціативних, відповідальних
громадян, здатних ефективно взаємодіяти у виконанні соціальних, виробничих і
економічних завдань,виконання яких потребує розвитку особистісних якостей і
творчих здібностей людини, умінь самостійно здобувати нові знання та
розв'язувати проблеми, орієнтуватися в житті суспільства. Саме ці пріоритети
лежать в основі реформування сучасної загальноосвітньої школи, головне завдання
якої — підготувати компетентну особистість, здатну знаходити правильні рішення
у конкретних навчальних, життєвих, а в майбутньому й професійних ситуаціях.
19 жовтня 2017
р. учителі
початкових класів у рамках навчально-методичного семінару
«Реформування початкової освіти: ми творимо НУШ» відвідали НВК садок-школа «
Малюк». Директор навчального закладу п. Христина Мацьків розповіла про те, що
учителі школи приділяють
увагу груповій ігровоій, проектній і дослідницькій діяльності, мають урізноманітнені варіанти упорядкування
освітнього середовища. Крім класичних варіантів класних
кімнат використовують
мобільні робочі місця, які можна легко трансформувати для групової роботи. У
плануванні і дизайні освітнього середовища першорядним є
спрямування на розвиток дитини і мотивацію її до навчання, мають певний досвід з впровадження
ранкових зустріче як
особливої форми роботи, що визначає тематику дня, мотивує до
діяльності, забезпечує позитивну атмосферу в
учнівському колективі.
Оскільки ранкові зустрічі входять у
часові межі уроку інтегрованого курсу «Я досліджую світ», учителі району із задоволенням навчилися
їх проведенню та оглянули освітнє середовище класів.
Учителька першого класу п. Ольга Розпутня поділилася досвідом роботи з апробації програм
НУШ.
Педагоги обмінялися думками щодо баченнями ними Нової
української школи, обговорили реалії та перспективи, основні постулати знаннєвого та
компетентісного підходів..
Усі погодилися. що сучасне
інформаційне суспільство формує нову систему цінностей, у якій володіння
знаннями, вміннями і навичками є необхідним, але недостатнім результатом
освіти. Сучасна людина має вміти орієнтуватися в інформаційних потоках,
освоювати нові технології, самонавчатися, шукати і використовувати нові знання,
володіти такими якостями, як універсальність мислення, динамізм, мобільність.
|
23 серпня 2017 року на базі Миколаївської ЗОШ
І-ІІІст.№1 відбулося засідання секції учителів початкових класів. На засіданні педагоги обговорили Методитні
рекомендації 2017-2018 н.р. щодо викладання навчальних дисциплін у початкових
класах.
Воробець Надія Теодорівна,методист РМК,
зазначила,що з 1 вересня 2017 року
розпочинається експериментальне втілення концепції «Нової української школи» у
сотні навчальних закладах України,серед них і в чотирьох школах Львівщини. А у
2018 році всі діти , які підуть у 1 клас, навчатимуться за новим Державним
стандартом. Теличко Оксана Іванівна, голова районного методичного об`єднання,
наголосила що Методитні рекомендації 2017-2018 н.р. спонукають учителів до
проведення інтегрованих уроків уже впродовж
цього року, а всі матеріали, які розробляються для пілотних шкіл
розміщені на сайті newstandardnus.org.ua тому кожен учитель може ними
скористатися.
Стасів Оксана Юріївна, учитель Миколаївської
ЗОШ І ст, поділилася із учителями
своїм досвідом роботи . Запропонувала
колегам брати участь у педагогічних вебінарах,
ед-кемпах і наголосила, що неформальні спілкування та обмін досвідом між
педагогами в межах України пожвавлює
педагогічну роботу.
|
22-23 cерпня 2017 року на базі ДНЗ «Теремок » та ДНЗ «Журавлик» м.Миколаєва відбулися засідання секцій для завідувачів ДНЗ , вихователів-методистів та вихователів НВК. Методист районного методичного кабінету С.Пакіж проаналізувала стан організації навчально – виховного процесу в дошкільних навчальних закладах району у 2016-2017 н.р. та окреслила пріоритетні напрямки роботи дошкільних навчальних закладів у 2017 -2018н.р. Із завідувачами було розглянуто рекомендації щодо організації роботи в дошкільних навчальних закладах у 2017/2018 н.р., нормативно-правові аспекти характерні для даного навчального року, та обговорено ряд виробничих питань. Звернула увагу, що з 2017/2018 навчального року програма «Українське дошкілля» є чинною у редакції 2017року. Методист відзначила що, в умовах освітньої реформи важливим завданням є забезпечення наступності між ланками освіти, гармонійний розвиток особистості дитини у період дошкільного дитинства та старту шкільного життя – основа подальшого її успіху в умовах безперервної освіти впродовж дорослого життя. Саме тому, підготовлено нову редакцію програми розвитку дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт». На засіданні було порушено питання щодо роботи педагогів із дітьми з особливими освітніми потребами, методист відзначила, що прийнято низку документів щодо впровадження інклюзивної освіти в ДНЗ. Методист РМК С.Пакіж закцентувала увагу присутніх на впровадження інновацій в дошкільній освіті , повідомила про те,що в ДНЗ «Теремок» впроваджено додаткову міжнародну програму з фінансової грамотності «Афлотот», а в ДНЗ «Журавлик» інноваційний курс «Культура добросусідства». Наприкінці засідання Світлана Григорівна зазначила, що, як і раніше, пріоритетними завданнями для працівників ДНЗ залишаються якість освіти, збереження здоров’я кожної дитини та її всебічний розвиток. |
Засідання секції
вчителів географії відбулося на базі Миколаївського НВК. Учитель Гірського НВК Королік М.В. проаналізувала оновлені програми
для 6-9 класів та кількість практичних
робіт у кожному класі. Методист РМК Кузів С.І. проаналізувала роботу за 2016/2017
навчальний рік і наголосила на основні вимоги щодо викладання предмета на
2017/2018 навчальний рік. |
На базі Миколаївської ЗОШ №1 відбулося засідання секції
вчителів хімії та біології. Методист Кузів С.І. проаналізувала роботу
методичного об’єднання вчителів за 2016/2017 н.р., та ознайомила їх з
методичними рекомендаціями, щодо викладання цих предметів на 2017/2017 н.р..
Ленців О.М. та Підкович О.А. проаналізувала оновлені програми з хімії та
біології для 5-9 класів. |
22 серпня 2017 року на базі Миколаївської гімназії відбулося засідання
секції вчителів фізики та математики. Методист РМК відділу освіти Приндота В.І.
проаналізувала стан викладання математики, фізики, астрономії та рівня
навчальних досягнень учнів з цих предметів за 2016-2017 навчальний рік; результативність ІІ-ІІІ етапів
Всеукраїнських учнівських олімпіад, обласних турнірів з фізики та математики;
участь учнів ЗНЗ району в інтерактивних конкурсах «Кенгуру», «Левеня»,
обласному конкурсі «Цікава астрономія», обласному конкурсі проектів «Фізика
навколо нас» та накреслила завдання, які стоять перед педагогами у 2017-2018 навчальному році, участь у конкурсі «Учитель року» (номінація «Фізика»). Керівник районного методичного об’єднання вчителів
математики Огоновська Г.В. ознайомила педагогів із особливостями навчальної програми
з математики для учнів 9 класів ЗНЗ у 2017-2018 н.р., звернула увагу на зміни внесені до навчальної
програми у 5-8 та 10-11 класах, а Дерев’янко І.Р., керівник районного
методичного об’єднання вчителів фізики, зупинилася на особливостях викладання
фізики (7-9 кл.) у наступному навчальному році та вимогах до календарно-тематичного
планування з фізики та астрономії. Так як один
із ефективних засобів формування компетентності учнів є проектна діяльність, вчителям було продемонстровано проект «Мотоблок» учениці 8 класу Розвадівської
ЗОШ Сенів Андріани (вчитель-консультант Скакун О.Б.), переможця районного етапу конкурсу проектів «Фізика навколо нас» та призера обласного етапу даного
конкурсу (диплом ІІ ступеня).
Педагоги обговорили результативність ЗНО з
фізики та математики випускників загальноосвітніх закладів району,
нормативно-правове та навчально-методичне забезпечення викладання вищезгаданих
предметів у 2017-2018 н.р. |
|
|
Пошук |
|
|
Останні новини |
|
|
Посилання |
|
|
|